• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ännu en Unboxing-tråd

McGyver

Rolex
Efter att ha varit på jakt efter en ny klocka ett tag, och velat en hel del om vilken riktning jag skulle ta, så sållades det så sakteliga fram två kandidater på ny klocka.

Efter att ha haft en hel del diskussioner med olika säljare om olika objekt, så slängde jag en eftermiddag iväg ett PM till en KS-medlem som jag visste hade den ena klockmodellen på sin handled i hopp om lite råd och tips.
Det slumpade sig inte bättre än att klockan var på väg att komma ut på marknaden, så efter en väldigt snabb förhandling om priset, så var affären klar!

Klockan var planerad att dyka upp med posten idag och mycket riktigt, kl.11 glider postbilen upp vid brevlådan och lägger ner en mycket efterlängtad avi! :)

Fortare än kvickt sätter jag mig i bilen och beger mig till utlämningsstället!

Eftersom den skickats som värdepost så fanns paketet på vårt företagscenter............som har sommaröppet, dvs de öppnar kl.15:00!!!!! :banghead: :wtf: :bawling: :drowning:

Det var bara att sätta sig i bilen och bege sig hem igen. Som tur var hade jag en tid bokad hos tandhygienisten som skulle dra tandsten, en procedur som jag fullkomligt älskar, så tiden förflöt snabbt och smärtfritt............;)

Klockan 15:00 hängde jag på låset och kunde äntligen kvittera ut det nya paketet!

137589692022798300_resized.jpg


Snabbt fram med kniven och lådan sprättes upp............

137589692813746000_resized.jpg
'
......What?????

En låda i lådan? Nu började det kännas som när man var liten och packade upp paketen från kompisarna på födelsedagen!
14st lådor i varandra innan man kom fram till paketet med Toy?

.........Neeeeej, en låda till!!

137589692758951800_resized.jpg


....fast vänta, den färgen känner jag igen! :)

137589692146890800_resized.jpg


Puhhh......det var inte Toy i kartongen!!

Fram poppar istället denna skönhet!

137589691928594800_resized.jpg


137589692958823400_resized.jpg


En 16570 från -96

Äntlingen Black & White i samlingen!

137589692883978300_resized.jpg


137589692859612400_resized.jpg


Det blev en ganska bra dag på semestern! :happyhappy:
 

calzone

Vacheron
Stort jävla grattis !, sjukt fint exemplar gjorde ont i själen att låta henne gå. Vårda henne ömt kul att du är nöjd :D
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Stort grattis, älskar verkligen den! Gillar även din B&W...kommer nog att sno den bilden då även jag har dom;) hoppas det är OK!
 
  • Like
Reactions: Wii

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Gillar,Gillar, Gillar...Grattis till en grym klocka, ser ut att vara i ett kanon skick! Gillade bilden black & white :wideyed:
 

Wi

NLA
2-Faktor
du den där dubbel-bilden var sinnesjukt snygg!
Gratulerar till en riktigt fin klocka, skicket ser kalas ut!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Hahahaha när jag såg B&W bilden tänkte jag "va fan är det för modell??!!" hahahaha nu skäms jag istället ;)

Grattis till en schysst ny klocka samt till en schysst kombo!
 

McGyver

Rolex
Tack alla - är helnöjd! :)

B&W-bilden var ett infall och 15s jobb i Paint! :D

Skall försöka göra en ny variant när visare o.s.v. är bättre matchat bilderna emellan.
 
  • Like
Reactions: Wii
Topp