• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ännu ett toppenreportage av DI

Göteborgare

Cartier
Det är ju någon som tjänar rejält med pengar på detta. Bara att gratulera, men köp för allt i världen inte. Det är en hårfin skillnad mellan crowdfunding och pyramidspel ibland.....
 
ibland får man göra en protest i det tysta genom att inte köpa saker man inte gillar, kommer alltid finnas människor som lockas till "skit"
 

Oew

Rolex
Kan, ärligt talat, inte se problemet, vare sig med klockan eller med artikeln.

Inte jag heller. Inte min kopp te men ser hyfsat gediget ut på bilderna och folk verkar uppenbarligen gilla klockorna. 100 gånger mer intressant än "Kabur".
Det jag tycker de gör fel är att spela upp märket som om de vore en stor aktör i klockbranschen för att de sålt 1500 klockor. De menar att lyxmärken blöder och säger sen
"Det finns dock en tillverkare som går mot strömmen och det med framgång."
Och om de nu var så omåttligt populära så borde väl de sålt alla de 2000 klockor de skulle tillverka.
Blir mest bara trött på sån här journalistik som verkar gå ut endast på att få in klick.
 
Topp