• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen är GMT:n tillbaka på handleden!

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Jag måste bara slänga upp lite bilder efter 2 månader utan handledstid. En snäll och oerhört kunnig urmakare fixade till min kära Rolle igår.

FYFAN VA SKÖNT!

IMAG2193-1_zps65f23aa4.jpg


IMAG2192-1_zpsfe4ff715.jpg



IMAG2191_zps882a69dd.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Schysst!! Var det det med visarna som han fixade igår eller var det något annat?
 

Joachim

Omega
Grattis! Den är så läcker!
Jag har ju skickat min länk till hong-kong och känner samma längtan som du kännt. Kommer tillbaka om ca 8 veckor:(
Trevlig helg
 

Ricrob

Patek
Najs! Grattis till ett kärt återseende! Berätta gärna lite vad som gjorts, blev det relume, rengöring, eller vad?
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Urmakaren blåste bort den lilla lumen som dragits med av gmt-visaren med tryckluft. Höjde även visaren samt justerade gången till inom cosc. Allt till det fasila priset av gratis öl till mig :D
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
LongCon skrev:
Urmakaren blåste bort den lilla lumen som dragits med av gmt-visaren med tryckluft. Höjde även visaren samt justerade gången till inom cosc. Allt till det fasila priset av gratis öl till mig :D

Låter som ett riktigt bra pris. :D

Skönt att den är funktionell igen!
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Fryken skrev:
LongCon skrev:
Urmakaren blåste bort den lilla lumen som dragits med av gmt-visaren med tryckluft. Höjde även visaren samt justerade gången till inom cosc. Allt till det fasila priset av gratis öl till mig :D

Låter som ett riktigt bra pris. :D

Skönt att den är funktionell igen!

:lol:

Passar på att tacka Spencer för påtryckningarna ;D och ett kanonevent! Rob E äger! På riktigt!
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
LongCon skrev:
Urmakaren blåste bort den lilla lumen som dragits med av gmt-visaren med tryckluft. Höjde även visaren samt justerade gången till inom cosc. Allt till det fasila priset av gratis öl till mig :D

Låter som en fullservice kan resultera i en hemsk bakfylla.
 
Topp