• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen är hon i mål!

easy rider

Brüno
2-Faktor
Först och främst vill jag tacka det brittiska postväsendet för att ni låtit mig vänta på denna, tack!
Efter ett pit stop på två veckor, någonstans på de brittiska öarna, gick hon så i mål idag, som solklar vinnare!
Man ska vara försiktig med att använda uttryck som "NOS", "mint", "unpolished" etc, men denna är, efter en amatörsyning av mig, ta mig fan det. Caset är felfritt, tavlan likaså. (Nu är jag blott en nybörjare på Heuer, så jag ska inte ta i tills jag spricker)
Men herregud vad nöjd jag är. Nu ska bara rätt band införskaffas. Molle har erbjudit ett som inte kommit än, tror det kan lira. Så länge, Cheepoläder eller noname-länk (som flyger en del tycker jag)?

Bildkavalkad:

cLPc5aW.jpg

CZG35xF.jpg

cvXvVaC.jpg

s2wVUFr.jpg

U2VJIUG.jpg

u0mump9.jpg

TQFS1SM.jpg

bGl0mhq.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Så gött det löste sig och vilken charmig sak, grattis :) Väntar själv på paket som lades på lådan idag från UK och hoppas verkligen det går snabbare. Hur som haver härligt och skönt (för dig) det kom fram :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Som sagt, värd väntan. Heuer är Heuer. Och Heuer är bra.
Fast vissa är lite bättre än andra. Och din är bättre än en jävla massa andra. Grattis!!!!!
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Tack alla! Det var ett tag sedan jag kände sådan glädje över en nyinkommen klocka. Molle absolut ingen fara, mycket vänligt av dig och jag lovar att strapa om direkt när det kommer.

Den var fin den. Gillar skarpt!
Vad får man pröjsa för en sådan?
Jag är som sagt nybörjare på Heuer, men beroende på skick mellan 13-16k skulle jag säga. Andra har säkert bättre koll.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis, ER! Svettig väntan men hell vad fin klocka du letat fram och lägrat, en skön känsla med lång väntan och sen paketöppning och lrsta dygnen på armen....fan, dags att shoppa!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Efter att nu hängt på vintagedelen av det här forumet i en vecka, så vet man nu att man måste äga en Heuer... :) Grym klocka i ett helt galet fint skick!
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Grattis, ER! Svettig väntan men hell vad fin klocka du letat fram och lägrat, en skön känsla med lång väntan och sen paketöppning och lrsta dygnen på armen....fan, dags att shoppa!

Verkligen. Hoppet hade ju så smått börjat lämna mig när det äntligen började röra på sig i måndags. Den kommer bäras oavbrutet nu närmsta tiden, det är ett som är säkert. Hojta till om du vill ta en klämfika, det var en trevlig pratstund senast :)

Efter att nu hängt på vintagedelen av det här forumet i en vecka, så vet man nu att man måste äga en Heuer... Grym klocka i ett helt galet fint skick!

Självklart ska du ha en Heuer! Mycket historia i det märket.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Grattar i denna tråden oxå! F-n va´ skönt efter den långa väntan/osäkerheten!
Riktigt, riktigt fin! Vilket skick!

När (om...) du ska flippa den, så släng iväg ett mail till mig... ;)

TorNet; jag har oxå en brorsa, fast med svart tavla. Din ljusa tavla var riktigt grym den med!

På Guy Freres BoR:


På svart singular-racing:


Underbara skapelser! :cigar:
 
Topp