• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen blev den bruntavlad!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Löjligt snyggt! Visade bilden för min sambo...nu är tydligen hennes födelsedagspresentlista färdigskriven...;)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt snyggt Molle! :D Ska bli spännande att få se den på läder och viklås. ;)
 

john b

Rolex
Finfint! Resultatet ser mycket lyckat ut! Grym klocka som jag är svårt avis på.

Har iofs ett pläterat substitut som du känner till, men det här är ballare!

Speciellt nu när man plöjt ett par säsonger av sons of anarchy.
 
Hittade en brun tavla passande en 18038 för typ två månader sedan. Leveransen strulade (var bl.a. till Sverige men skickades tillbaks igen av DHL...). Igår kom äntligen tavlan och jag hängde på låset hos ROB-1832 imorse. Resultatet blev kanon tycker jag. Passade också på att beställa chokladbrunt croc plus viklås att växla med.
Trevlig lördag till er alla!
image.jpg


Riktigt riktigt snyggt...
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Blev bra tycker jag. Vet att det finns en brun sådan tavla till den modernare vitgulds-DDn, med slät glasring och Oysterlänk. Det är en av mina favoriter. En "sleeper", minst sagt.

Din blir ju väldigt skön, så tillvida att den på något vis faller in i kön av andra sköna Rolexar, som den så kallade 1675 GMT concorde i 18k gulguld och brun tavla, eller de mer "vanliga" 1675/8, 16758, 16718. Finns ju också en och annan gulgulds-DJ med brun tavla.

Känns som om klockan blir lite mer avslappnad med brun tavla... Åtminstone jämfört med en svart tavla. Och så funkar den ju utmärkt på brunt läder.

Enjoy!

A
 
Topp