• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ÄNTLIGEN dags för min...

Jakob B

Omega
första paketöppning, har nu väntat ideligt på att mitt första riktiga ur ska anlända och idag var den dagen! :angel: :angel: :angel:


Springer in till postombudet på vägen hem och hämtar ivrigt ut mitt paket, sedan fort hem för inspektion!
iTm0lwz.jpg


Ingen tid för att vara försiktig med pappret, av med det!


Vad gömmer sig här inne?


Tror ni redan listat ut vad det är för ur..


En SKX 007 på flamsigt jubilee länk.


Men jag var beredd, med ett Super Oyster typ 2 från wjean.


Lyckades tillslut få av den förba**** jubilee länken, utan anpassade verktyg fick en kniv inlindad i en handduk räcka.



ÄNTLIGEN sitter den på handleden!

*Kolla en klocka!* ;)

Till och med vattentestad...


Tackar för mig!

:) :) :) :) :) :) :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skit i vad Asplund och Papi yrar om! Behåll ostronlänken på! Grattis till nya klockan :)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Ge den nu massor av oöm kärlek medans du funderar ut nästa steg. Varför inte en vintagedykare från samma märke. Prisvärt och heltufft.
Grattis!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Kul med paket. Fick bara en räkning idag... Hade hellre fått en Seiko jag också.

- Inte underskatta jubile-länken. Den hör ihop med den där klockan på ett sätt som inte ens Rolex lyckats med från fabrik; att sätta jubile på en dykare.

A
 
Grattis! Har samma klocka och länk själv, var precis som du den första klocka jag köpte var lite omtanke lagts på valet. Precis som du själv skriver så var det bara början :)

Välkommen!
 
Topp