• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ÄNTLIGEN!!! Försvann chiefen..:-)

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Vi kanske kan skaffa prospekts, som kan följa med gamla rävar som RicVin och "fota ordentligt" när denne sitter och pillar i sig whiskey

Eller så får TS bara skaffa sig en mobil tillverkad efter 2003 :D
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skyller på telefonen även om iPhone 5 antagligen är tillverkad senare... Vår minister brukar ju hävda att kameran på dessa är kass!! Tror dock dunkel belysning och gamla darriga händer är skulden;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi kanske kan skaffa prospekts, som kan följa med gamla rävar som RicVin och "fota ordentligt" när denne sitter och pillar i sig whiskey

Eller så får TS bara skaffa sig en mobil tillverkad efter 2003 :D

Nu vill jag inte helt skylla ifrån mig men helt ärligt så ser bilderna fan så mycket bättre ut i telefonen än efter Photobucket länkning? Är det ngn inställning jag missat eller drar Photobucket ner kvalitutten så pass mycket att jag får stå ut med ert gnäll? ;-)
Denna bild är enligt mig riktigt bra när jag kikar på den i luren.


Om denna är OK så är det nog ljuset som är viktigt för ifånen...
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Nu vill jag inte helt skylla ifrån mig men helt ärligt så ser bilderna fan så mycket bättre ut i telefonen än efter Photobucket länkning? Är det ngn inställning jag missat eller drar Photobucket ner kvalitutten så pass mycket att jag får stå ut med ert gnäll? ;-)
Denna bild är enligt mig riktigt bra när jag kikar på den i luren.


Om denna är OK så är det nog ljuset som är viktigt för ifånen...
Bilden är jättefin, så ska det se ut! fin klocka...
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Nu vill jag inte helt skylla ifrån mig men helt ärligt så ser bilderna fan så mycket bättre ut i telefonen än efter Photobucket länkning? Är det ngn inställning jag missat eller drar Photobucket ner kvalitutten så pass mycket att jag får stå ut med ert gnäll? ;-)
Denna bild är enligt mig riktigt bra när jag kikar på den i luren.


Om denna är OK så är det nog ljuset som är viktigt för ifånen...
Den ser bra ut! Lite äldre (gen 3-4) av iPhone ger inte så bra bilder när ljuset är halvbra... Kan även vara så att photobucket komprimerar bilderna, kolla under inställningar om du hittar nått där
 
Topp