• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen Fredag!

Isodor

Audemars
image.jpg


På söndag vankas fullmåne!
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Sorry Rock_N_Ron, känner mig som en svikare som bytte från Heuern till Tudor idag. Men jag bär en marinblå kostym idag och då passar väl en marin klocka i blått till?
Tavlan på denna är magisk, insertet
likväl. Kan spela i hela det blåa spektrumet känns det som. Från att se svart ut i dåligt ljus till coboltblå i solljus. Fotografering utan redigering, bara olika ljusförhållanden. :happyhappy:
image.jpg
image.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Sorry Rock_N_Ron, känner mig som en svikare som bytte från Heuern till Tudor idag. Men jag bär en marinblå kostym idag och då passar väl en marin klocka i blått till?
Tavlan på denna är magisk, insertet
likväl. Kan spela i hela det blåa spektrumet känns det som. Från att se svart ut i dåligt ljus till coboltblå i solljus. Fotografering utan redigering, bara olika ljusförhållanden. :happyhappy:
image.jpg
image.jpg

Grymt besviken på att varken du eller easy rider hängde på min Heuer-Fredag...

Skönt att k0ltrasten i alla fall hade den goda smaken... :)
 
Topp