• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen kom paketen!

MrRipley

Omega
Nu är det min tur att få lägga upp en paketöppningstråd!
I förra veckan så beställde jag en klocka från Hong Kong och ett klockarmband från Kanada, klockan kom igår och idag kom banden. Trots att det bara tog en vecka så har det känts som att tiden gått väldigt långsamt

zyjehymu.jpg

Det kom ett paket!

ymameny6.jpg

Bubbelplast

etegu4ej.jpg

Vad kan detta vara?

y2a4usen.jpg

En Skx007 såklart!

vysa2yra.jpg

Helt ok snygg på jubilee, men som många andra säger så uppfattade jag det som väldigt sladdrigt.

e7ysety8.jpg

Hann med ett wristshot under dagen.

te7usete.jpg

När jag kom hem igen så hade armbandet och verktygen kommit, så jag strippade klockan.

tezagehy.jpg

I paketet låg mitt nya mesh från wjean, han skickade även med ett natoband, tyvärr på 20mm

3atuvuha.jpg

Efter lite mek så hade jag kortat meshlänken till min längd.

edesydav.jpg


adahepyg.jpg

Tog det obligatoriska wristshotet

hyhabene.jpg

Var tvungen att ta en sista bild också!

Sammanfattningsvis så rekomenderar jag stort att beställa klockan från watchhubs med DHL frakt som endast tog ca 5 arbetsdagar att leverera samt att beställa armband från wjean, billigt, snabb frakt, god service och fina armband!

Vad säger ni? Är inte klockan fantastiskt snygg på mesh?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp