• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen!! nr 2

Målarn

The Steak
Så nu har jag också gått med i 1000 posts klubben :D

Jävligt Skön klockforum och den Bästa också, så jag Tackar för det och att jag har fått lära känna flera riktigt sköna personer ;)

Fast det har kostat mig över 100.000kr såå det skyller jag på den där jävla Masterkiller som nämnde helgulds GMT på Första GTGn jag va på hahah :twisted: :lol: mina "keepers" blev sålda jävligt snabbt haha..

Bjuder på lite bilder på mina nuvarande Keepers :mrgreen:

20130122_200922.jpg

20130122_200931.jpg


Nu tröttnar ni på Rolex men här kommer bilden :lol:
20130122_201200.jpg
 
V

Viggen

Guest
Grattis Målarn!
Såg att du låg på 999 innan, misstänkte att denna tråd skulle dyka upp. (Håll hårt i Omegan). :)
 

Målarn

The Steak
oskarponken skrev:
Kommer speedyn få någon handledstid alls nu? :)

Nej det tror jag inte helt ärligt :oops: .. Men den Stannar !!!

Viggen skrev:
Grattis Målarn!
Såg att du låg på 999 innan, misstänkte att denna tråd skulle dyka upp. (Håll hårt i Omegan). :)

Tackar !! Haha jag kommer nog att hålla hårt i Båda!! Har inte ens en aning om vad jag vill köpa nu efter GMTn :shock:
 

Målarn

The Steak
80talisten skrev:
Gratulerar, och faan vad fin GMTn är!! :D

Tackar och Tackar :lol: !! Kom på nästa GTG så får du klämma på den!!
Som jag sagt flera gånger innan så är jag så jävla NÖJD med köpet.....! Ler varje gång jag ser klockan :mrgreen:
 

Målarn

The Steak
Fryken skrev:
Grattis igen! Känns som man har grattat dig lite väl många gånger senaste veckan. :lol:

Hahah jaa du har nog rätt, men du har väl haft bra anledningar till det :lol:

leben skrev:
Allt är som vanligt Masterkillers fel :)

Ja 110% !! Hade inte ens tänkt tanken på en så dyr helguldare... Men men nu har jag den iaf haha :mrgreen:

80talisten skrev:
Målarn skrev:
80talisten skrev:
Gratulerar, och faan vad fin GMTn är!! :D

Tackar och Tackar :lol: !! Kom på nästa GTG så får du klämma på den!!
Som jag sagt flera gånger innan så är jag så jävla NÖJD med köpet.....! Ler varje gång jag ser klockan :mrgreen:
Om det sker riskerar det att sluta med ett banklån :D

Hahahah kan lätt hända, farligt spel :D
 

Ricrob

Patek
Grattis Målarn och välkommen till club mas de mil! Och ja, det är ju bara att stämma in i lovkören ang titt helvetesfetto till dinka, allt annat är ju idioti! ;)
 

Målarn

The Steak
LongCon skrev:
Kul! Fan va alla ligger i :)

Och din GMT slår det mesta...

Det tycker jag också ;)

Ricrob skrev:
Grattis Målarn och välkommen till club mas de mil! Och ja, det är ju bara att stämma in i lovkören ang titt helvetesfetto till dinka, allt annat är ju idioti! ;)

Låter fint med Club mas de mil :cool: !! Haha aah riktig fetto är den med sina 210+ gram, fast du har ju något Mycket tyngre i din arsenal ;)
 

Ricrob

Patek
Målarn skrev:
LongCon skrev:
Kul! Fan va alla ligger i :)

Och din GMT slår det mesta...

Det tycker jag också ;)

Ricrob skrev:
Grattis Målarn och välkommen till club mas de mil! Och ja, det är ju bara att stämma in i lovkören ang titt helvetesfetto till dinka, allt annat är ju idioti! ;)

Låter fint med Club mas de mil :cool: !! Haha aah riktig fetto är den med sina 210+ gram, fast du har ju något Mycket tyngre i din arsenal ;)

Jovisst spöar ploppen din med dryga 60g ( :eek: ) MEN en Dodge Ram är bra mycket tyngre än en Porsche GT2 men inte fan skulle jag välja Dodgen för det! :lol:
 

Målarn

The Steak
Kson skrev:
Grattis!

Njut nu av dina klockor och försök inte leta nytt :) Svårt att slå GMTn :mrgreen:

Njuter för fullt :D !! Exakt vad jag tycker, vad slår GMTn (kanske en med grön tavla)?! :mrgreen:

Chuck skrev:
Grattis! Själv närmar sig 200, kanske blir en wirre på fredag ändå :roll: :cool:

Klart är du värd wirren ;)

Ricrob skrev:
Målarn skrev:
LongCon skrev:
Kul! Fan va alla ligger i :)

Och din GMT slår det mesta...

Det tycker jag också ;)

Ricrob skrev:
Grattis Målarn och välkommen till club mas de mil! Och ja, det är ju bara att stämma in i lovkören ang titt helvetesfetto till dinka, allt annat är ju idioti! ;)

Låter fint med Club mas de mil :cool: !! Haha aah riktig fetto är den med sina 210+ gram, fast du har ju något Mycket tyngre i din arsenal ;)

Jovisst spöar ploppen din med dryga 60g ( :eek: ) MEN en Dodge Ram är bra mycket tyngre än en Porsche GT2 men inte fan skulle jag välja Dodgen för det! :lol:

Light Heavy och Heavyweight ;) haha...
Hahaha skön jämnförelse, fick ett gott skratt :mrgreen:
 

Obeedoobe

Friends of KS
Grattis Målarn! Ska bli spännande att se vad som dyker upp här näst:).
Vi kör en festbild....



(snodd från Google)

Mvh
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1358889596.306581.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1358889596.306581.jpg
    41.6 KB · Visningar: 216

Ricrob

Patek
Obeedoobe skrev:
Grattis Målarn! Ska bli spännande att se vad som dyker upp här näst:).
Vi kör en festbild....



(snodd från Google)

Mvh
WTF?! Vad händer där? Vad sjunger grabben? Vad gör farsan med brallorna nere? Varför är mormor närmast farsan med brallorna nere? Varför ärnjag ledsen över att jag missade det partyt!?
 

Målarn

The Steak
Ricrob skrev:
Obeedoobe skrev:
Grattis Målarn! Ska bli spännande att se vad som dyker upp här näst:).
Vi kör en festbild....



(snodd från Google)

Mvh
WTF?! Vad händer där? Vad sjunger grabben? Vad gör farsan med brallorna nere? Varför är mormor närmast farsan med brallorna nere? Varför ärnjag ledsen över att jag missade det partyt!?

Hahahaha :lol: :lol: !! Asså ungen tar priset, fyfan :D
 

Isodor

Audemars
Grattis!

Var Rolexen ny eller beggad? Vad får man ge för en sådan?

Guld verkar passa dig! (till skillnad från mig)
 
Topp