• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen!! nr 2

Målarn

The Steak
Zenith skrev:
Grattis!

Var Rolexen ny eller beggad? Vad får man ge för en sådan?

Guld verkar passa dig! (till skillnad från mig)

Den är som Ny fast beggad :D du får nog ge minst 140tkr för en beggad i Sverige..

David skrev:
Grattis igen, men klart du måste ha en trio! En 116619 skulle sitta perfekt. :)

<a class="vglnk" title="Link added by VigLink" rel="nofollow" href="http://i1129.photobucket.com/albums/m512/ArcticMoose/Wishlist/Rolex-Submariner-116619.jpg[/img"><span>http</span><span>://</span><span>i1129</span><span>.</span><span>photobucket</span><span>.</span><span>com</span><span>/</span><span>albums</span><span>/</span><span>m512</span><span>/</span><span>ArcticMoose</span><span>/</span><span>Wishlist</span><span>/</span><span>Rolex</span><span>-</span><span>Submariner</span><span>-</span><span>116619</span><span>.</span><span>jpg</span><span>[/</span><span>img</span></a>][/quote]

Hahah Nej Tack, vitguld är inget för mig ;) blir en till gulguldare :D
 

Obeedoobe

Friends of KS
Ricrob skrev:
Obeedoobe skrev:
Grattis Målarn! Ska bli spännande att se vad som dyker upp här näst:).
Vi kör en festbild....



(snodd från Google)

Mvh
WTF?! Vad händer där? Vad sjunger grabben? Vad gör farsan med brallorna nere? Varför är mormor närmast farsan med brallorna nere? Varför ärnjag ledsen över att jag missade det partyt!?

Kan hålla med om att dyker upp många frågor när man ser bilden.

Men enkelt förklarat: En småländsk GTG:).

Mvh
 

jabla

Sarlacc
Chuck skrev:
Grattis! Själv närmar sig 200, kanske blir en wirre på fredag ändå :roll: :cool:

Grattis till tusenklubben Målarn!
Med risk att göra dig besviken Chuck så händer det ingenting vid 200 inlägg, du får vänta till 400 så en wirre för att fira att du är halvvägs är du värd ;)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Obeedoobe skrev:
Grattis Målarn! Ska bli spännande att se vad som dyker upp här näst:).
Vi kör en festbild....
(snodd från Google)
Mvh
Jösses, det var länge sen en bild fick mig att undra så hur den tillkom......det måste vara ryssar..:)
 

meo_swe

Audemars
GRATTIS!

jag såg precis att du har listat din ort som "förorten", och har en feeeet gulddinka :D

Nej, jag är aboslut inte avis.. ;)
 

K-S

Rolex
2-Faktor
GULD GMTN är kunglig, osar gangster och det är jag mycket svag för. Skall efter studenttiden återinhandla mig en guldare om inte något bra byte dyker upp.

En riktigt grym klocka helt enkelt inte ofta man ser den med svart tavla heller vill jag tycka.


Mvh


K-S
 

Målarn

The Steak
meo_swe skrev:
GRATTIS!

jag såg precis att du har listat din ort som "förorten", och har en feeeet gulddinka :D

Nej, jag är aboslut inte avis.. ;)

Slutet av blåalinjen, ingen vacker syn :lol:

Camo00 skrev:
Congrats!! Du borde vara ordförande i 1000-postklubben med Din feta guldtacka!! :)

Haha nej sånt vågar man inte ge sig på, då tar Spencer fram sin guldtacka :D

K-S skrev:
GULD GMTN är kunglig, osar gangster och det är jag mycket svag för. Skall efter studenttiden återinhandla mig en guldare om inte något bra byte dyker upp.

En riktigt grym klocka helt enkelt inte ofta man ser den med svart tavla heller vill jag tycka.


Mvh


K-S

Håller med om att GMTn är Kunglig, riktigt schysst Allround klocka enligt mig :D funkar till allt ;)
 
Topp