• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen nytt på armen!

Danielle

Panerai
Jag har länge varit sugen på något nytt men inte riktigt hittat rätt. Har haft mina favoriter men inte hittat rätt exemplar.

På GTGn i Västerås fick jag prova klockan som jag har kollat på länge och det kändes så bra! När denna sedan kom ut till försäljning så var det bara att slå till!

Låter bilderna tala!

1.JPG


En Explorer 14270!
2.JPG


3.JPG


4.JPG


Lite bilhandlarhäng, precis som det ska vara? ;)
5.JPG


Efter lite justering så sitter den som en smäck!
6.JPG


Men det är ändå någonting som fattas ;)
7.JPG


Jag är iallafall riktigt nöjd!
Tack för titten :)
 

Danielle

Panerai
Grattis och så gulliga naton du har :)
Jamen eller hur! Dock så vet jag inte om det riktigt passade Explorern, men vad tusan ;)

Grattis! Den är fin den där. Tycker bara det är synd att du gick på "nästan" klockan. Alla vi som var i Västerås såg ju att det var Ploprofen du ville ha! :) nästa gång kanske?..
Hahahaha, man vet aldrig vad nästa blir :)

Grattis, antingen kortar man ner länken eller så äter man upp sig till fetare armar :D
Det var nästan så att jag inte kunde ha länken alls, nästa sista snäppet ;)
 

Bawkins

Cartier
Explorern är i mitt tycke en perfekt klocka, och ett bra komplement till Datejusten. Det är två mycket trevliga ur båda två! Bra val! :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Mycket trevlig klocka det där, en som man har haft i köptankar i många år. Stort GRATTIS! Men Danielle du måste ha en klockan med länk också i samlingen, även fast nato ser bra ut ;)
 
Topp