• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen! Paketöppning Omega Globemaster

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Stort grattis!
En av de roligare valen bland nya klockor, tavlan ser verkligen grym ut.
Bra kort :)
image.jpeg

Jag hade blivit galen av väntan..
 

Jarran

Omega
2-Faktor
Ska du lägga upp en öppning på Rollen som fick följa med och hämta Globemaster? Grattis till den också by the way. :happyhappy:
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Mycket vacker klocka, men hur är länken? Vet inte riktigt vad jag tycker om dess utseende.
Länken är helt ok...låset är hur snyggt som helst o bygger ingenting då det liksom fälls in i länken. Riktgt bra att länken är borstad. Bärs skönt men saknar möjligheter till finjustering. Men jag väntar ändå på Omegas läder vilket är planen att bära den på så den blir lite mer dressad.
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Länken är helt ok...låset är hur snyggt som helst o bygger ingenting då det liksom fälls in i länken. Riktgt bra att länken är borstad. Bärs skönt men saknar möjligheter till finjustering. Men jag väntar ändå på Omegas läder vilket är planen att bära den på så den blir lite mer dressad.
Stort grattis! Hittade ett youtube-klipp på låset och det verkar ju helt identiskt med AT. Följer det med halvlänkar?

 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
En liten bump då lädret äntligen kommit.
Sluter sig riktgt fint mot boetten och klockan känns mer dressad. Lädret såklart lite stelt så här i början men kommer säkert forma sig riktgt bra framöver.
Lite kassa bilder från en mulen dag
IMG_7678.JPG
IMG_7679.JPG
IMG_7681.JPG
IMG_7682.JPG
IMG_7683.JPG
IMG_7684.JPG
 

M.U

Rolex
En liten bump då lädret äntligen kommit.
Sluter sig riktgt fint mot boetten och klockan känns mer dressad. Lädret såklart lite stelt så här i början men kommer säkert forma sig riktgt bra framöver.
Lite kassa bilder från en mulen dag
IMG_7678.JPG
IMG_7679.JPG
IMG_7681.JPG
IMG_7682.JPG
IMG_7683.JPG
IMG_7684.JPG
Den är jävligt fin asså! Ruggigt bra! Gillar den på länken fast den var riktigt snygg på läder med!
 
Topp