Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr är det jäkligt svårt att hitta information om Sinn med några år på nacken. Det jag vet i dagsläget är att den är tillverkad någonstans mellan 91-95, säljaren trodde 93. Skulle tippa att det sitter ett valjoux 7760 i, men har inte hunnit öppna upp och kika ännu. @Clark Kent du kanske sitter inne på någon matnyttig info?Grattis till fin klocka, och tack för trevligt inlägg! Har du @Dennta mer hårdfakta att bjuda på till en som inte är så påläst på Sinn och just din modell?
Tyvärr är det jäkligt svårt att hitta information om Sinn med några år på nacken. Det jag vet i dagsläget är att den är tillverkad någonstans mellan 91-95, säljaren trodde 93. Skulle tippa att det sitter ett valjoux 7760 i, men har inte hunnit öppna upp och kika ännu. @Clark Kent du kanske sitter inne på någon matnyttig info?
Okej, spännande. Säljaren trodde 93,men han lät inte direkt säker på sin sak. Ska försöka efterforska lite mer så fort jag får lite tid över.Bara att det är V7760. Hur har du kommit fram till åldern? Ditt serienummer öppnar upp för att det även skulle kunna vara 80-tal.
EDIT: När Lothar tog över -94 ändrade man till serienummer som börjar med 103
Okej, spännande. Säljaren trodde 93,men han lät inte direkt säker på sin sak. Ska försöka efterforska lite mer så fort jag får lite tid över.
Hej! 212 börjar min på.103 från Helmut har serienummer som börjar på 112XXX, 212XXX och 412XXX men jag har inte lyckats komma på någon logisk förklaring. Men om @Criss Cross skulle vilja bidra med de tre första på sin kanske det går att dra någon slutsats![]()
Hej! 212 börjar min på.