• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen tillbaka...................

paradis

Audemars
Hej, hade min Submariner på service ,ock reparation. Det visade sig vara någon som hade gått sönder, Fjäder ,Nytt Glas, Packningar, ock Trycktest . Denna gång tog service,mm ca.5 veckor, det tycker jag är inte så farligt .Priset blev , 6.8000 kr,helt ok. Lämnade in den hos Bergströms i Malmö. När jag hämtade den så fick jag tom.papper på vad som är nytt mm. Klockan blev också tvättad ,ej polerad.Ändå så tycker jag att den lyser riktigt om den..............Här kommer
IMG_0113.JPG
bild på min fina , Submariner 1680.......Ha en trevlig kväll.....:)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Klockers paradis! Den var värd att vänta på ser det ut dom. Måste kännas som en helt ny klocka, kul, hoppas det är en keeper nu och slut den med hälsa...
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Riktigt fin 1680 du har där! Förtjänade en service. Om jag inte minns fel så var det en 77:a också? Hade varit en perfekt årsklocka för mig. :)
 

Xaero

Omega
Servicekostnaden var helt ok, men FEM VECKOR?! Det är verkligen inte okej i min värld. MAX två veckor, sedan hade jag krävt avdrag på servicekostnaden.
 

paradis

Audemars
Väntade över 8vec.för några år sen,när jag lämnade in min Daydate 18038 kostnad ,bara service strax under 6000. Vill man ha klockan i perfekt skick så kostar det.....
 
Topp