• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen?? V E G A S rapporten, OBS BILDTUNG!!!!!!

Målarn

The Steak
ottwon skrev:
Fetaste bildtråden ja läst tror jag haha. Vilken sköning! Osså avsluta med ett hug-shot med Samir Nasri, det är fan klass :lol:

Haha tackar!! Jaa, va ju tvungen att visa upp Nasri här hahah ;) ...
Fast han sa ju Ingen facebook, twitter eller instagram.. Så klocksnack borde funka då :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vegas är nice! Att skjuta på Usama på the gun store är nog det mest amerikanska jag gjort i mitt liv. Kändes härligt ickekorrekt att göra :)
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Återupptar en gammal tråd och instämmer med tidigare postare, härligt att du delade med dig av lite pics!

Åker själv till Vegas om ca en månad, vilka klubbar är det du känner folk på?

//k0lis
 

ErikGBG

Audemars
Man får väl ha i pricnip hur mkt som helst så länge man deklarera på blanketten att man har det. 10 000 dollares är gränsen har jag för mig.
 

Omega

Omega
Vad var depositionskostnaden för en bättre bil? Och vad maxade bilen ni hyrde på raksträckan?
...och varför tog du med dig $12500 i cash?
 

Emil

Cartier
Underbar rapportering! hoppas ni var sjukt nöjda, många bilder var fantastiska att få uppleva...
 

Isodor

Audemars
Zzyxz Road , hade ingen aningen men Stone Sour har ju gjort en låt som heter så, intressant.

Kul bildspel, antar ni hade jävligt kul, koolt att träffa Nasri också även om det är fel lag :D
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Lugn nu... Du tycker alltså inte att det är ovanligt att ta med ca 80k i cash?


Till USA? Nej. Landet där cash verkligen är king. Köpte 50 st $20-sedlar i dag för ev framtida resa. Kanske med Målarn i höst? Vi får se!

För att återigen svara på din fråga kan jag säga att jag inte la en spänn i deposition när jag hyrde en Camaro i LA för knappt två år sen, men när jag hyrde en Polo i Budapest för ett par veckor sen fick jag lägga €700. Testa den här länken http://lmgtfy.com/?q=du+är+en+idiot
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Fy fan, bilderna hade lika gärna kunnat varit mina. Var på exakt dessa ställen för bara en vecka sedan..
Ni ser ut att ha haft det riktigt riktigt fint, och det ska man ha ;)

Får göra en KS resa nästa gång.. haha
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag hade en svart Camaro Cab under 8dagar och betalade för det 2800kr och då ingick första tanken bensin, fria mil och jag hämtade den i LA och lämnade i Vegas. Sjukt värt dem pengarna kan jag säga. Ingen depositionsavgift heller.
www.alamo.com , boka på nätet innan, blir billigare då.
 

Omega

Omega
Till USA? Nej. Landet där cash verkligen är king. Köpte 50 st $20-sedlar i dag för ev framtida resa. Kanske med Målarn i höst? Vi får se!

För att återigen svara på din fråga kan jag säga att jag inte la en spänn i deposition när jag hyrde en Camaro i LA för knappt två år sen, men när jag hyrde en Polo i Budapest för ett par veckor sen fick jag lägga €700. Testa den här länken http://lmgtfy.com/?q=du är en idiot
Vad arg du verkar. Var det så svårt att svara som ovan tidigare - istället för att bli så hemskt upphetsad över saken?
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Till USA? Nej. Landet där cash verkligen är king. Köpte 50 st $20-sedlar i dag för ev framtida resa. Kanske med Målarn i höst? Vi får se!

För att återigen svara på din fråga kan jag säga att jag inte la en spänn i deposition när jag hyrde en Camaro i LA för knappt två år sen, men när jag hyrde en Polo i Budapest för ett par veckor sen fick jag lägga €700. Testa den här länken http://lmgtfy.com/?q=du+är+en+idiot

Ahahahahahhaha Fryken nu har jag slutat garva åt leben svar och så droppar du denna! Ahahahahahhahahahaha fan tack grabbar jag måste ta mig fan komma på 1års GTG bara för att få träffa er två!! Grabbar i min liga!!
 
Topp