• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Äntligen x 2 imorn blir det fest

Bolio

Panerai
Efter att ha följt KS sedan urminnes tider känns det som ibland, kommer jag under morgondagen bli en Pizza kille. Vad passar bättre än att fira just 600 med en paket öppning och en tävling?

Väntan på det här paketet har varit svår, riktigt svår. Jag for med familjen och några goda vänner på en två veckors semester den 3/5 och klockan var beställd och betalad några veckor tidigare. Jag informerade affären om min resa och som det såg ut skulle den antagligen komma till mig sista april eller andra maj.
När kom den tror ni jo självklart 5/5:rage: , lagen om all j........ Men nu ligger den i alla fall inom räckhåll och det kommer bli svårt att sova inatt., vad det blir för ur kommer att avslöjas under morgon dagen.

Trots att man köpt ett antal ur tidigare är den här speciell av någon anledning, jag har verkligen sett fram emot att få tag i en och nu är den här:D .

Ääää ska lägga mig nu så morgondagen kommer lite snabbare.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...eller ingen klocka alls, den har man ju hört många gångar att folk blir lurade :D! Kul att du blir pizza bagare, och jag ser fram emot paketöppningen under morgondagen!

Hoppas du kommer kunna sova gott trots spänningen inför morgon dagen :nailbiting: .
 

svesam

Rolex
Efter att ha följt KS sedan urminnes tider känns det som ibland, kommer jag under morgondagen bli en Pizza kille. Vad passar bättre än att fira just 600 med en paket öppning och en tävling?

Väntan på det här paketet har varit svår, riktigt svår. Jag for med familjen och några goda vänner på en två veckors semester den 3/5 och klockan var beställd och betalad några veckor tidigare. Jag informerade affären om min resa och som det såg ut skulle den antagligen komma till mig sista april eller andra maj.
När kom den tror ni jo självklart 5/5:rage: , lagen om all j........ Men nu ligger den i alla fall inom räckhåll och det kommer bli svårt att sova inatt., vad det blir för ur kommer att avslöjas under morgon dagen.

Trots att man köpt ett antal ur tidigare är den här speciell av någon anledning, jag har verkligen sett fram emot att få tag i en och nu är den här:D .

Ääää ska lägga mig nu så morgondagen kommer lite snabbare.


Är den äntligen här nu!!
Ska bli gött att se den IRL :)

Välkommen hem förresten !

/Daniel
 

svesam

Rolex
Nu är det dags för öppningstråd Bolio, känner jag dig rätt så är paketet uthämtat för flera timmar sedan ;)

/Daniel
 
Topp