• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är chrono24 värt att köpa från?

bbadri

Breitling
2-Faktor
Hej experter!

Jag har alltid gillat klockor och önskat mig en Omega Seamaster Prof! Det har dock aldrig blivit av då jag inte får bära klocka i jobbet, tyvärr. Nu när jag blivit lite äldre (34) har jag fattat tyckte för en, vad jag förstått det som, gubbklocka = Rolex Datejust 36 mm Guld på Silver vit urtavla romerska siffror. Jag har hittat en jag tycker är fin på chrono24 (vill ha en efter 2006 då de började göras lite tjockare som jag förstått det) som kostar ca 63 000 SEK från England

Min fråga till er är om detta är ett bra pris för den här klockan? Finns det något annat ställe att leta klockor på?

Med vänliga hälsningar,

Babak

Edit. Länk till klockan: http://www.chrono24.se/rolex/watch-datejust-116233--id6765857.htm
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Hej experter!

Jag har alltid gillat klockor och önskat mig en Omega Seamaster Prof! Det har dock aldrig blivit av då jag inte får bära klocka i jobbet, tyvärr. Nu när jag blivit lite äldre (34) har jag fattat tyckte för en, vad jag förstått det som, gubbklocka = Rolex Datejust 36 mm Guld på Silver vit urtavla romerska siffror. Jag har hittat en jag tycker är fin på chrono24 (vill ha en efter 2006 då de började göras lite tjockare som jag förstått det) som kostar ca 63 000 SEK från England

Min fråga till er är om detta är ett bra pris för den här klockan? Finns det något annat ställe att leta klockor på?

Med vänliga hälsningar,

Babak

Edit. Länk till klockan: http://www.chrono24.se/rolex/watch-datejust-116233--id6765857.htm
Sök på Watchfinder i KS sökfunktion högst upp till höger och bilda dig en egen uppfattning. Priset känns spontant ok.
 
Topp