• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är den här smp äkta tror ni?

Pope

Cartier
Menar inte att direkt dissa trådstartaren här men varenda jäkla tråd som startats av någon som inte varit på KS mer än en kvart med samma 'Tror ni den här är äkta'-intro.....slutar med troll-varningar, fejk-anklagelser och tjära/fjädrar.
Du kanske har goda intentioner. Absolut!
Men hela grejen luktar per automatik skit så för mig blir det direkt problem.
Sorry!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Menar inte att direkt dissa trådstartaren här men varenda jäkla tråd som startats av någon som inte varit på KS mer än en kvart med samma 'Tror ni den här är äkta'-intro.....slutar med troll-varningar, fejk-anklagelser och tjära/fjädrar.
Du kanske har goda intentioner. Absolut!
Men hela grejen luktar per automatik skit så för mig blir det direkt problem.
Sorry!


Håller inte helt med där, ett forum med massvis med kunskap är väl precis dit man skulle vända sig med dessa frågor.
Jag har tonvis med mobilbilder folk har skickat mig på klockor dom försöker sälja.
Däremot håller jag med dig om att troll just "tar chansen" men får inte de vibbarna här.
Och i de fallen får man sig i alla fall ett riktigt hest-garv.
/j
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Ber om ursäkt om någon tycker att tråden inte var vettig men jag letar delvis efter en smp och hittat en del på blocket många av dom har jag inte ens varit intresserad av då jag inte fått bra vibbar...men den här kändes intressant och då tänkte jag att någon här kunde spekulera med mig vad ni tror då jag vet att min kunskap kan inte avgöra om de är äkta eller fejk..

Fortsatt trevlig lör/sön på er

Mvh Fergi
 

SSL

Audemars
Håller inte helt med där, ett forum med massvis med kunskap är väl precis dit man skulle vända sig med dessa frågor.
Jag har tonvis med mobilbilder folk har skickat mig på klockor dom försöker sälja.
Däremot håller jag med dig om att troll just "tar chansen" men får inte de vibbarna här.
Och i de fallen får man sig i alla fall ett riktigt hest-garv.
/j

Är detta en hest-tråd?
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Är detta en hest-tråd?

Mina beräkningar visar på det
original.png
 
Topp