• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är den inte lite billig.....

Per

Björklövens finest
2-Faktor
....?

Visst....inget perfekt X....men kostar ju inte mer än en 1019, 6265....eller motsv.

Typo eller Von Lur'en Drejer?

Mr No Limit aka Per.....dags att shoppa!

http://www.network54.com/Forum/2076...Rolex+British+Military+Submariner+5513+Milsub
Såg den.. Missmatchande caseback, bytt sekundare och fel insert men ack så billig. Säljaren är dessutom bra. Tur värre att jag just sagt upp mig och snart saknar inkomst.. :)

Känns ändå lurigt på något sätt..
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Såg den.. Missmatchande caseback, bytt sekundare och fel insert men ack så billig. Säljaren är dessutom bra. Tur värre att jag just sagt upp mig och snart saknar inkomst.. :)

Känns ändå lurigt på något sätt..

Som du skriver....kläddigt X.....jaga.....tröttnade du på tyska ångvälten?
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Såg den.. Missmatchande caseback, bytt sekundare och fel insert men ack så billig. Säljaren är dessutom bra. Tur värre att jag just sagt upp mig och snart saknar inkomst.. :)

Känns ändå lurigt på något sätt..
Caseback fel? Delge din visdom. Aldrig kollat på dem då den varit out of reach.
 
Som Per säger så är det en hel del lurigt med den.
Bara jag som tycker att visarna ser lite off ut?
Borde inte referensen vara 5517, pga att det är en Mil-sub? (Största skillnaden är att 5517 har fasta bandstift, 5512/13 har vanliga stift.)
 

hejo

Panerai
Såg den.. Missmatchande caseback, bytt sekundare och fel insert men ack så billig. Säljaren är dessutom bra. Tur värre att jag just sagt upp mig och snart saknar inkomst.. :)

Känns ändå lurigt på något sätt..


Bezelen behöver väl nödvändigtvis inte vara fel bara för att det är 15 min marker? Eller ser du ngt annat?
Upplys mig Per
 
Topp