• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är denna juste..?

Ricrob

Patek
Och isf, har ngn härifrån slagit till?

jjXtA8G.jpg
 

Ninen79

Audemars
Klockan ser 100% ut på bilden men priset är väl fel? Låter det för bra så är det stor chans att det är scam.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Ligger inte de normalt mellan 14-17k beg? Beroende på skick. För billigt för att kännas rätt.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Om den nu är helt reko får jag känslan av att han blandar ihop blocket och tradera då han skriver högstbjudande...
 

Ricrob

Patek
Ricrob! Avsluta meningen: Är det för bra för att vara sant så...?
..ska man såklart slå till fort som fan och fråga sen! Precis som jag gjorde på en likadan fast tokfejk för ngt år sedan.. :D

Nä, denna ser bra ut i mina ögon men priset är ju alarmerande lågt som sagt.. Antingen har säljaren dålig koll (föga troligt), eller så vill han ha högsta bud (mer troligt), eller så är det inte hans klocka på bilden och det är lurendrejeri på g (mest troligt).. Om ettan stämmer är det bara att gratta köparen förstås!
 
  • Like
Reactions: P-A

carlmartin

Rolex
2-Faktor
En annan möjlighet är att han missade ettan innan priset som står. Isåfall är det ändå ett skapligt pris.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Intressant - varför har man servat en quartz-klocka från 2005 "flera gånger"...?
 

mace

Cartier
2-Faktor
Intressant - varför har man servat en quartz-klocka från 2005 "flera gånger"...?

Han kanske menar batteribyte, vilket vissa omega ad gärna benämner som service för att få det att låta mer tjusigt och för att man ska undvika "Håkan på hörnet".

Det enklaste är väl att ringa och se vad det är frågan om?

(Personligen tycker jag modellen är så ful att en ren kopia troligtvis hade varit mer tilltalande. :blackeye:)
 
Topp