• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är denna Rolex helt okay?

P

Philippe Stern

Guest
Min gamla Rolex. Var begagnad när jag fick den. Men är ändbitarna rätt för länken? Hade man lume på dessa visare? Ref 16013. Ca 1981. Någon expert som vet?
image.jpeg
 
Senast redigerad av en moderator:

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Den där datejusten får tummen upp av mig, jag gillar two tone och har inget emot lite "uppgraderingar" Slänger gärna en stövel mot vintage purists emellanåt :wtf: Vad har du mer för gamla skelett i garderoben?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Frågar inte efter råd. Ville bara veta, lära mig, förkovra mig. Leva så länge man lär. Man vill ju inte bli en surgubbe som @Af Sjodahl eller @RicVin som tror de kan och vet allt.

Blanda för faan inte in mig i det här!! Jag kan ingenting!! Absolut INGENTING om någonting!!

Haha...och jag tänkte nästan säga detsamma, men jag tänkte bara säga att jag är en Besserwisser som kan och vet allt om allt, och ingen gammal surgubbe som Farbror RicVin, för det är bara han som är gammal här på forumet :D!!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sluta grina, farbror. Fyll i rapporten nedan och skicka till Denke eller Spencer.

12360159_1279967032030480_2416017340587636370_n.jpg
Jag är osäker på om jag förstår dina förvirrade inlägg?! Är du full eller har demensen slagit till?
Tycker du att du har kränkt mig eller tycker du att jag ska tycka det? Kan du tycka till om detta är du snäll. Be någon hjälpa dig så att det blir begripligt denna gång.
Tja ba!
 
Topp