• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Är det bara jag?

Är det bara jag som tycker att det har varit ganska låg aktivitet här på senare tid? Jag är kanske helt fel ute eller så har mycket av aktiviteten flyttats till betalplatsen? Kan det vara så att avhoppen av ett antal profiler påverkat inläggsvolymen?

Är det bara jag som tycker att det har varit ganska låg aktivitet här på senare tid? Jag är kanske helt fel ute eller så har mycket av aktiviteten flyttats till betalplatsen? Kan det vara så att avhoppen av ett antal profiler påverkat inläggsvolymen?

Jag har så dålig koll på vilka som skriver (kollar mer på inlägget än författaren) men vem är det som försvunnit?

Betaldelen är ingen diskussionsdel så om det nu stämmer att det är låg aktivitet så är det i alla fall inte orsaken.
"Vad gör du och din klocka just nu", har säkert färre inlägg på grund av avsaknaden av en mängdpostare, men i övrigt tycker jag inte det är så stor skillnad. Det är bra drag i vissa trådar som tex Mikromärkestråden där det till och med är svårt att hänga med :)

Tycker man det är segt kan man ju starta en tråd? Diskussionskraften finns, utan tvivel.

Vet inte om det är positivt eller negativt men upplever att mängden trådstarter har minskat ganska rejält

Edit: tvåa på den bollen...

Senast ändrad:
Tycker man det är segt kan man ju starta en tråd? Diskussionskraften finns, utan tvivel.

Vågar man ju knappt pga risken av lynchning om det råkar finnas en snarliktråd nergrävd ;)

Fast vad har antalet nya trådar med farten på forumet att göra? Det finns extremt många tråder att diskutera i som det är, knappast att bristen på nya trådstarter är problemet, och att döma av kommentarerna hittills är det inte så många som upplever att det är ett problem överhuvudtaget.

Tycker snarare att det är mer aktivitet i de trådar jag följer. Idag finns det så många trådar mot innan så det är lätt hitta det jag vill se och diskutera. Färre trådar startas då med och ex dagens klocka lockar mig knappt längre mot förut då den tråden var där mestadels av alla poster skedde ett tag.

Jag ser det ovan som något positivt för egen del :)

Tillbaka
Topp