• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det bara jag...

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
:depressed: Den gick inte hem... fick en liten chock när jag klickade på länken. Men hur hade världen sett ut om man inte hade tyckt olika!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Zenith under Thierry Nataf gjorde verkligen en hel del underliga modeller ett tag.
 

john b

Rolex
Är den äkta?
Jag är ingen Zenith-expert, inte expert på något eg, men den där ser ju ovanligt mycket ut som tafflig skit.
Defy-klockorna må vara fula som stryk men de har ju en viss finish som jag tycker utklassar den som TS länkar till.
 

john b

Rolex
Är den äkta?
Jag är ingen Zenith-expert, inte expert på något eg, men den där ser ju ovanligt mycket ut som tafflig skit.
Defy-klockorna må vara fula som stryk men de har ju en viss finish som jag tycker utklassar den som TS länkar till.

Ju mer jag tittar desto fejkare känsla får jag.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker tavlan ser för avancerad utbildning sin struktur för att det skulle vara en fake, men modellen är asful. Skulle aldrig lägga de pengarna på den modellen.
 
Ser ut som dom har målat subdialen och power-reserv-mätaren för hand. Sen har dom dragit bort maskeringstejpen innan färgen har torkat.:wtf:
zen.jpg
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Trodde nog aldrig att jag själv skulle falla för en Defy, men det gjorde jag.
Kul att det finns andra som kanske är lika tokiga(?). Föredrar dock min i rent stål och som med delvis öppet urverk tillåter mig att fascinerat sitta och stirra på dess svängningar.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Ja, det är bara du. Uppsök snarast en psykolog så du kan få hjälp.

Men seriöst, varför bryr du dig om vad andra tycker? Gillar du den så köp den!


Jag finner den jävligt snygg och ville lägga upp för allas beskådning och folket älskar den! Eller inte :)

Blir nog inte att köpa denna, funderar på lite annat sen i USA men mer ska jag inte avslöja.
 
Topp