• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det bara jag....

max

Dancing Queen
Tror vi lyckats hålla smittan inom ganska tight karantän, har inte hört om några fler infekterade såhär långt. ;)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
max skrev:
Tror vi lyckats hålla smittan inom ganska tight karantän, har inte hört om några fler infekterade såhär långt. ;)

Jag har provcyklat en i några dagar, tycker de är riktigt stabila och skulle absolut kunna tänka mig att knipa en beggad till bra pris...men de verkar aldrig dyka upp på köp/säljsidorna.... :cool:
 

max

Dancing Queen
80talisten skrev:
det kommer, det kommer :mrgreen:
Troligen, väldigt fina klockor!
Enda nackdelen är att det "bara är en seiko" vilket gör att den troligen blir sällsynt på begagnatmarknaden, eftertraktad av folk som vet men inte av gemene man så det kommer ju inte ut så många på marknaden.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
JoberMan skrev:
80talisten skrev:
... och yonsson som är MM300-ägare i skrivande stund på KS...?
Har länge tänkt skaffa mig en, men det har alltid kommit något annat emellan. Vi får se vad 2013 kommer med
Tror du skulle gilla den eftersom du är en vintagefantast, MM300 osar en hel del vintage, sen bygger den ju på en 60tals Seiko också, mitt råd är, köp den ny. Man tjänar inte mycket på att köpa en begagnad då dom gått upp i pris på begagnatmarknaden. Slipper du momsen gör du ett ordentligt fynd!

Molle skrev:
Tack! Det känns bra!

BTW, om du inte sett MM600 (SBDB001) ngn gång IRL, så finns den nu i Globen :)
Aldrig sett den IRL, men tycker den kan se lite "klumpig ut" på bilder, samt så går den bort eftersom den är i Titan. Men kan tänka mig att den är kanon annars! :)

max skrev:
80talisten skrev:
det kommer, det kommer :mrgreen:
Troligen, väldigt fina klockor!
Enda nackdelen är att det "bara är en seiko" vilket gör att den troligen blir sällsynt på begagnatmarknaden, eftertraktad av folk som vet men inte av gemene man så det kommer ju inte ut så många på marknaden.
Jag hör hellre att "det bara är en Seiko" än att folk frågar mig "om det är en riktig Rolex?" ;) Skämt åsido, fast jag har bara fått posetiva kommerarer från folk angående den, inget nedlåtande att jag betalt premium för en Seiko :)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Du må bara vara en Seiko..., men fy fasiken vad jag älskar dig! :D
 

Bilagor

  • IMG_0710 (900x675).jpg
    IMG_0710 (900x675).jpg
    67.5 KB · Visningar: 395
Topp