• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det bara jag...

Exxet

Rolex
Ove... är det du?
image.jpeg
Flashback har hittat hit.
 

Husse

Patek
Helt sant!
Är det bara en som kommunicerar kallas det monolog() och då faller hela kommunikationen samman. Då stoppar man hela köpet och annonserar igen, precis som Tissoter skriver!
 

Exxet

Rolex
Fast när du lägger upp annonsen får du alltid ett val som säger, jag accepterar utländska köpare.
Jag accepterar utländska köpare, men jag tror att dom är så intelligenta att dom hör av sig innan auktionen är över och frågar om jag kan skicka till deras land, inte bara budar och tror att det är fri frakt som gäller, tror dom flesta förstår att det kostar lite mer att skicka utanför sitt lands gränser, har både sålt och köpt på bukten så jag vet vad som gäller där oxå.
 

tissoter

Audemars
Jag accepterar utländska köpare, men jag tror att dom är så intelligenta att dom hör av sig innan auktionen är över och frågar om jag kan skicka till deras land, inte bara budar och tror att det är fri frakt som gäller, tror dom flesta förstår att det kostar lite mer att skicka utanför sitt lands gränser, har både sålt och köpt på bukten så jag vet vad som gäller där oxå.
Fast då måste man skriva in det i annonsen.
Utländska köpare, kontakta mig innan angående frakt.
Även om det för oss är självklart finns det mååååånga personer som utgår från att allt ska vara gratis om inte annat anges.
 
Topp