• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Är det en isbit?? Noo de är en hub....

Hur menar du? Folk som är Rolex-ägare vill bara prata om Rolex och höja märket?

Man får jätte gärna höja sin Rolex och det är en utmärkt klocka, men det finns, även här på forumet, en ovilja att acceptera andra märken, för det har kanske inte lika gedigen historia mm.

Rolex har enl. mig en del snygga modeller, de har ju uppenbarligen hittat en vinnande design då de inte gjort några stora förändringar, eller kommit med nått riktigt nytt de senaste 2000 åren.
Rolex är alltid en Rolex och det är inget speciellt i min bok.

Men nu handlade detta ju om plast-look-a-like kermik-Hubben, so please proceed.

Gör man skabbiga modeller för 100tkr+ och sen slänger in varannan som limited edition så förtjänar man skit.

Produktbild
Hublot%20Big%20Bang%20White%20Caviar%20346.CH.1800.RW.jpg

Är klockan designad under ett pågående jägerrally så är jag näst intill imponerad, men annars så måste det blivit något fel.

Som flera redan påpekat behöver man nog se den där klockan live för att kunna få en verklighetsbaserad uppfattning.

Jag tror den är grym, och betydligt trevligare än mycket av det som lämnar Hublot-fabriken.

Tillbaka
Topp