DrDre
Diamant
Som några säger är de nog snyggare irl och de hoppas jag med![]()
Det är sant. Ingen klocka framträder väl till sin fördel om den är inlindad i plast och photograferas lite snabbt med en iPhone.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som några säger är de nog snyggare irl och de hoppas jag med![]()
Hur menar du? Folk som är Rolex-ägare vill bara prata om Rolex och höja märket?
Okej men gillar du klockan![]()
Den var iof cool
Ser fortfarande plastig ut...Produktbild
![]()
Nej, en keram ser ut som en keram. Och titan känns inte plastigt, utan lätt...Ser fortfarande plastig ut...
Well, du kan kalla det precis vad du vill - tycker ändå det ser plastigt ut på den bildenNej, en keram ser ut som en keram. Och titan känns inte plastigt, utan lätt...
Vad har du för sportur som signalerar stil, klass och god smak?Hubol - för "människor" som helt saknar stil, klasd och smak.
Måste finnas någon modell som du gillar?Jag gillar inte Hublot hur mycket jag än försöker....![]()
Vad har du för sportur som signalerar stil, klass och god smak?
Vad har du för sportur som signalerar stil, klass och god smak?
Smaklös! Tycker dock Hublot har levererat en del sjyssta modeller.
Vissa Hublot är lite coola ändå:
![]()