• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är det någon som läst...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
senaste Plaza Watch, fick hem några exemplar idag! Mycket trevligt att läsa i detta nummer, i alla fall när det kommer till ett reportage så är det lite extra, extra.

DSC_2299.JPG


Åhå så vänder vi på bladet och vad hittar vi väl där, vad hittar vi väl där

DSC_2307.JPG


IN I MINSTA DETALJ!

IMG_5923.jpeg


Hehe...inga dåliga polare man har runt om kring sig, Mr Bond och Mr Patek Philippe! Det roliga var att jag fick ett samtal från Mr Bond där han var helt exalterad av att vara på samma sida som jag i detta nr av Plaza Watch :D, han surrade om att vi måste träffas och ta en ÖL eller två. Ja sa bara, hey, James, ring inte mig, jag ringer dig :p.

Sen...är det bara att bläddra fram till sidan 19. Haha, inte förrän nu inser jag hur j.. gråhårig gubben börjar bli :nailbiting:, men det har sin charm också skulle jag säga :cigar:.

IMG_5921.jpeg


Otroligt hedrande att få vara med om detta, med tanke på att vi på forumet har många fina samlingar och jätte trevliga samlare. Så jag är jätte glad att ha blivit utvald för detta reportage. I mitten av april så hade jag äran att få träffa två sympatiska killar som var här för reportaget. Den ena hette Johan som skrev detta och den andra hette Gustav som tog bilderna, dom hängde här i några timmar, och detta är resultatet av detta.

Kul som tusan att få vara med om detta.

IMG_5910.jpeg


DAY-DATEn sitter som en smäck :pompus: .

IMG_5919.jpeg


Jag vill speciellt Tacka Plaza Watch och Jakobb + alla andra inblandade i detta nummer, för denna minnesvärda händelse, detta kommer jag kunna leva på länge, länge! ROCK ON!

Ha en mycket trevlig helg nu alla klocksnackare, själv så skall jag sätta mig bekvämt i soffan och läsa igenom detta reportage igen det är jag fan i mig värd efter det jag missade förra fredagen Gtg i Västerås.
 
Senast ändrad:

JesperO

Rolex
grymt coolt, lite minne för livet...

tycker dessutom att din pose är klart mycket coolare än Bonds bredvid... man vet ju vad Bond går för men snubben till vänster äter ju Bond till frukost!
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Häftigt! Är detta toppen på din klocksamlarkarriär?

Jag väntar på mitt första nummer av Plaza, hoppas det kommer snart och hoppas det är detta numret!
 
De hade nån deal för KS:are i början på året där man fick typ 4nr och skänka en slant till BCF men tidningen har inte börjat komma än :)

aha det känner jag igen, ville bestämt minnas att jag gick med på den men som sagt har inte sett röken av någon tidning så antog att jag blivit "lurad" eller att något blivit fel.

Men då är det bara att hålla ut då kanske, detta nummer vore ju väldigt kul att få!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Häftigt! Är detta toppen på din klocksamlarkarriär?

Jag väntar på mitt första nummer av Plaza, hoppas det kommer snart och hoppas det är detta numret!


Nja...om detta är toppen av min klocksamlarkarriär vet jag väl inte, men en rejäl bonus är det i alla fall. Jag väntar fortfarande på att nå toppen när det kommer till klocksamlarkarriären :D.
 
Topp