Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit precis samma för mig hos Bergströms i Göteborg vid de två tillfällen jag har haft garantiärenden som har gått till Schweiz. Känns orimligt att man skulle behöva släppa i väg både cert och klocka.Bergströms i Gbg tar en kopia på certet när det gäller garantiservice på Rolex.
Krons eller?Jag blev ombedd att visa cert när jag kom in hos AD för att trycktesta min Explorer. Kändes lite overkill men det gick bra efter lite tveksamheter då jag hade ”försäkringsbilder” med körkort + cert, klocka, box osv på luren.
Krons eller?![]()
Intressant att de inte trycktestar utan certifikat, gick utmärkt att lämna hela klockan utan certifikat på service hos dem...Jag blev ombedd att visa cert när jag kom in hos AD för att trycktesta min Explorer. Kändes lite overkill men det gick bra efter lite tveksamheter då jag hade ”försäkringsbilder” med körkort + cert, klocka, box osv på luren.
Fast väldigt töntigt om det berodde på detTror det är olika beroende på vem som står där och hur man lufsar in, jag kom in i hantverkarkläder och det kanske dom inte är så vana vid![]()
Såklart, men kan tänka mig att det var något sådant.Fast väldigt töntigt om det berodde på det
Cert för att få trycktesta? Sjukaste jag hört ...Jag blev ombedd att visa cert när jag kom in hos AD för att trycktesta min Explorer. Kändes lite overkill men det gick bra efter lite tveksamheter då jag hade ”försäkringsbilder” med körkort + cert, klocka, box osv på luren.