Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur lång tid tog det för klockan att komma till dig?Jag har handlat från sky och allt gick perfekt.
Hur lång tid tog det för klockan att komma till dig?
Du får ju iskallt räkna med tull och moms om du handlar från Asien. Senast jag handlade från creation fick jag en faktura på ytterligare ca 400kr. Så det får man räkna in när man jämför priserna med europeiska handlare.
Det är lite som att köpa en lott. Ibland vinner man. Sist jag köpte från Creation blev det moms. Sist jag köpte från Sky blev det inte moms.Du får ju iskallt räkna med tull och moms om du handlar från Asien. Senast jag handlade från creation fick jag en faktura på ytterligare ca 400kr. Så det får man räkna in när man jämför priserna med europeiska handlare.
Paketen brukar vara märkt av Tullverket om moms/tull ska betalas, förr vet jag att de skickade ut en faktura efter leverans men på senare tid har jag alltid betalt när jag hämtat ut mina försändelser. Sen har jag haft någon enstaka försändelse som inte blivit momsat eller tullat trots deklarerat värde.När förväntas den här momsen det talas om drivas in? Fick just hem en SNZG13 som jag till synes inte betalat mer än vad som stod på CW för. 1024 kr för att vara exakt..
Mjo, fick en faktura från DHL samma dag som jag skrev det.Paketen brukar vara märkt av Tullverket om moms/tull ska betalas, förr vet jag att de skickade ut en faktura efter leverans men på senare tid har jag alltid betalt när jag hämtat ut mina försändelser. Sen har jag haft någon enstaka försändelse som inte blivit momsat eller tullat trots deklarerat värde.
Köpte en BFK-Seiko hos creation, inga problem.
De satte ett värde på $50, som jag fick betala tull o moms på.