• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är du en KS torsk?

Är du en KS torsk?


  • Totala väljare
    144

billo

Cartier
Hej jag heter Billo och är en KS torsk!


Detta forum är allt för beroendeframkallande. Jag klättrat på vägar om jag inte får min dagliga dos.
Vad tycker ni skall man försöka fixa sig ett liv och trappa ner? Eller fuck it give me more.

"Heller"skall de vara !!! Perkele är de någon mer här inne som vill tala ut om sin dåliga stavning?
 
Senast ändrad:

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
tack för inputen


Hehe Så säger alla.
null_316.jpg
 

Hawk100

Rolex
Tänkte svara "Japp" tills jag insåg att det finns en viss "yonsson" här på KS och i jämförelse med honom kan jag aldrig ens vara i närheten av "super torsk".......
 
Senast ändrad:

BoEtt

Rolex
Super händer att man gör men har aldrig provat torsk, är det nån form av estnisk vodka, Tallin torsk? Ungefär som Tequila med mask.
PökeMåns är jag för gammal för att veta vad det är så jag får stilla mitt sociala behov här på KS.
 
  • Like
Reactions: SSL
D

Deleted member 4412

Guest
Skulle nog anse mej själv som mer en periodare. Haft några längre uppehåll och inte flippat lika frenetiskt det senaste året MEN då ska man inte heller glömma att jag lägger ner minst lika mycket tid på andra klockrelaterade sajter för research och inspiration. När jag väl flippar läggs det ner en alltför osund mängd timmar där jag likt en pundare kliver in i dimman och försvinner haha.
Min fru har väl en viss förståelse (men även ilska) över att jag gör min research ordentligt inför ett köp men tycker väl att efter det borde jag vara nöjd och inte lägga ner mer tid tills nästa köp.
För mej handlar det om att inte bara få inspiration, stöd och hjälp (vilket jag fått i massor) utan att även dela med sej och ge tillbaka.
De timmar medlemmar här har lagt ner på mej har jag och fortsätter jag med glädje lägga ner på andra medlemmar:).
Så summa summaris, jag är en periodare!!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Sist men inte minst så ska man ju inte heller glömma att det är ju oftast 1000 gånger roligare att dela med sej/visa upp sin klocka här än till en relativt ointresserad allmänhet som man stöter på "i verkliga livet";). Vare sej min familj eller umgängeskrets med ett få undantag (min fru samt nån polare) blir knappast upphetsad av vilken klocka jag bär och är heller inte något jag diskuterar med dem..
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Av alla ställen man kan vara på och som stjäl ens tid, är ändå KS en av de friskare, men för mycket är för mycket, vad det än gäller.
 
Topp