• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är du på Instagram? Kolla här!

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Låt oss skapa innehåll!

Tagga era Instagrambilder med #klocksnack så kommer de automatiskt landa på Klocksnacks eh... officiella Instagram-sida(?)

Hur som helst! Jag har satt ihop en liten kedja av händelser om man taggar sina klockbilder på Instagram med #klocksnack - d.v.s. att de automatiskt sparas och läggs upp på http://instagram.klocksnack.se

Testa själv!

Disclaimer
Kan vara en delay på 5-10 min innan de syns på sidan dock.
 

Mykeys

Cartier
Är ny på Instagram så är inte helt 100 på hur allt funkar... Är "tagga" samma sak som att lägga det som comment? Ska man skriva #klocksnack som comment bara?
 

Josef B

Bestraffaren
daviden skrev:
Josef B skrev:
Funkar taggen "klocksnack" för er nu? Får "failed" sedan igår med min senaste bild?
Failed?


Singular skrev:
och har man Instagram, följ gärna Singular Straps (@singularstraps) - klockgodis varje dag!
Trevligt! Ska följa ...om jag inte redan gör. :)
Glöm inte tagga med #klocksnack bara ;)


Ja när jag taggar klocksnack så får jag failed, men när jag taggar med andra ord så funkar det
 
Topp