• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är du riktigt dålig på någonting ? Dela med dig av dina tillkortakommanden.

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Är du riktigt jädrans oförbätterligt ruttet (+ x antal superlativ) dålig på någonting ?
Här kan vi ohämmat dela med oss av det vi helst skulle gräva ned under golvet i den becksvarta garderob där våra tillkortakommanden göms.
Mer än gärna rudimentära således :)
Som trådstartare tar jag mig friheten att släppa första bomben. Jag suger fett på att skiva ost, ja pojkar och flickor ni läser helt rätt.
En sådan trivial och enkel sak som att skära ostskivor från en ost bereder mig abnorma svårigheter och är något jag helt värdelös på.
Det blir skidbackar på nolltid, osten spricker sönder så det ramlar av kvadratcentimer stora bitar, stora jack mitt i osten mm.
Det färdiga resultatet då ? Ja för hur komplicerat kan det vara egentligen......

Suck.... skivorna skall vi helst inte tala om....aldrig rätt storlek, ojämna i tjocklek, ihopskrynklade som zicksack sömmen på farmors gamla symaskin...
Vad sitter ni på för usla kunskaper ? Dela med er, förhoppningsvis kan vi skratta åt eländet tillsammans....
 
Senast ändrad:

Alarik

Audemars
2-Faktor
Finns hur mycket som helst.
Jag lyssnar inte på vilket namn den jag hälsar på uppger.
Jag pratar innan jag tänkt.
Jag ser ned på de som äter mamma Scans köttbullar.
Jag ogillar andras barn men älskar mitt egna.
Jag kan inte köra bil.
Jag har tummen mitt i handen.
Jag är livrädd för bakterier är manisk med hygien.
Jag hatar katter.
Jag ljuger som en bilhandlare när jag är full.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Är extremt jävla dålig på att vakna på morgonen. Har alltid varit det så länge jag kan komma ihåg. Har provat allt, men vad jag än gör så hjälper det inte. Tur att man är gift och har någon som kan sparka upp en, annars hade jag garanterat inte haft något jobb kvar! Kommer alltid till jobbet antingen prick eller någon minut över den tid jag börjar.

Är också extremt dålig på "pub-sporter" som biljard och dart.

Kan även bli väldigt disträ om jag håller på med något som intresserar mig. Precis som att omvärlden försvinner ett tag, vilket inte är så bra. För mig iallafall :)
 
Senast ändrad:

dauit

Panerai
2-Faktor
Jag är ordentligt glömsk.
Ett exempel scenario, hände faktiskt förra veckan; om jag håller på och skalar potatis och jag måste vända på köttbiten i stekpannan. Efter att han vänt köttbiten hittar jag inte potatisskalaren, inte ovanligt att den brukar ligga inne i badrummet eller i ett köksskåp...
 
Senast ändrad:

Räven

Cartier
Misantropiskt lagd.
image.jpeg
 

Edin

Panerai
Listan kan göras lång men bland de värre brister jag besitter är min stundtals oförmåga att lyssna på andra och istället höjer jag rösten och talar högre. Vet om det och många gånger kan jag rätta mig själv men i med lite alkohol och ridå...
 
Senast ändrad:

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
De flesta bollsporter och slå in paket. Men det sistnämnda har nog en mer allmän könsfråga.
 
Topp