• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är du verkligen säker?

Urtyp

Audemars
Once in a blue moon får jag upp den här frågan när jag tryckt på "gilla"-knappen.
Händer som sagt var nästan aldrig så det har ju ingen betydelse, men nyfiken som man är undrar jag vad det beror på?

Om det hänt om 50 år skulle jag trott att det var avancerad AI som analyserat mina vanor och försökte rädda mig från mig själv. 😁 Men vi är ju inte riktigt där än...

Screenshot_2021-10-14-18-17-59-006_com.duckduckgo.mobile.android.jpg
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Once in a blue moon får jag upp den här frågan när jag tryckt på "gilla"-knappen.
Händer som sagt var nästan aldrig så det har ju ingen betydelse, men nyfiken som man är undrar jag vad det beror på?

Om det hänt om 50 år skulle jag trott att det var avancerad AI som analyserat mina vanor och försökte rädda mig från mig själv. 😁 Men vi är ju inte riktigt där än...

Screenshot_2021-10-14-18-17-59-006_com.duckduckgo.mobile.android.jpg
Kan det vara ett skydd mot "like bottar"?
 

HSK

Patek
2-Faktor
Once in a blue moon får jag upp den här frågan när jag tryckt på "gilla"-knappen.
Händer som sagt var nästan aldrig så det har ju ingen betydelse, men nyfiken som man är undrar jag vad det beror på?

Om det hänt om 50 år skulle jag trott att det var avancerad AI som analyserat mina vanor och försökte rädda mig från mig själv. 😁 Men vi är ju inte riktigt där än...

Screenshot_2021-10-14-18-17-59-006_com.duckduckgo.mobile.android.jpg
Det brukar ske om man trycker på gilla innan hela sidan har hunnit ladda färdigt, tror att det finns omnämnt i buggforumet sedan tidigare. 🙂

Edit: https://klocksnack.se/threads/bekräfta-gillamarkeringar.140279/
 
Topp