• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är ett besök på HG Milton obligatoriskt när man är i San Fransisco

JohnDoe

Rolex
Och kommer man bli insläppt som semestersvenne med TT daytonan på? Eller det bättre att hänga på en swatch?
 

Kairo

Panerai
Semestersvenne med TT Daytona..? Förlåt, men vad innebär det egentligen... Tror inte du har några problem med att komma in där. :)
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Tänkte också försöka få till ett besök när jag är i SF om lite drygt en vecka :)
 

JohnDoe

Rolex
Helt rätt menar hq milton. Var toktrött när jag skrev detta. Kul att fler drar hit. Åker klassiska rutten imorgon mot LA. Sen blir det vegas, grand canyon osv.... För att avsluta i SF 5-8 juli. Får lägga HQ besöket då. Idag hyrde vi små gocars i fishermans wharf. Tog en tvåtimmarsrutt runt golden gate osv. Rekommenderas. Någon sm är i vegas 29/6 - 3/7. Någon från KS där? Ska kolla gtg på trf också.....
 

JohnDoe

Rolex
Jo det där med semestersvenne... Daytonan är ju inte vintage utan 07. Då kanske Jacek tvekar.....hehe....borde tagit med min 6694 av kuwaitmodell istället....
 
Topp