• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är forumet lite segt ibland?

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ja det är nog lika bra. Skumt hur som helst. Tycker ofta det går segt men som sagt så ligger nog felet hos mig. Ville bara kolla av om någon annan hade upplevt något konstigt.

Det kan vara din Nokia 6110 samt ditt 28.800 modem. Inte helt säker dock.

:)

(btw så funkar det bra i chrome)
 

watchwelder

Friends of KS
Är det bara jag som upplever att forumet är trögt ibland och dessutom inte går att nå alls då och då?

Har haft problem att ladda bilder som är upplagda i trådar(det tar en evighet) de senaste fem,sex dagarna, spelar ingen roll om det är på datorn eller mobilen. Men eftersom det verkar fungera felfritt för andra är det väl nått fel på mina grejer. Det konstiga är att det bara är här på KS, allt annat flyter på som vanligt.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Måste tyvärr instämma... Har reagerat på att det har varit segt iblan, men bara korta perioder.
Kommer man in 10 min senare flyter det igen.
Jag är här inne 20 timmar / dygn så jag har bra koll. :)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte faktiskt precis starta en likadan tråd. Har haft detta problem i två dar nu. Kör stationär dator med sladd, inget trådlöst alls.
 
Topp