• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är forumet lite segt ibland?

egbert

Panerai
Har haft problem ibland när jag kört safari.

untitled.png
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Ibland när man svarar så kan det ta lite längre tid. Det har aldrig "dött" för mig, men det tar 4-5 sekunder mer än vanligt bara. Kan man ju leva med.

Håller med om att det segar sig på kvällen och inte under dagen.
 

Rivalen

Rolex
Tele2 har haft stora problem i Va Götaland alldeles för länge. Har fått köra 3G länge, men idag ställde jag in på 4G och allt går snabbt. Om KS är det enda som går segt för dig så är det riktigt lurigt.
 

Camo00

Patek
En delförklaring till problemen kan väl vara att många bilder ska hämtas och laddas in från någon annan adress, dvs
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kl 04,00 prick brukar jag inte kunna komma in. Men då sover ni alla som barn o jag är inte den som är den...stirrar in i väggen i en minut bara.

Klockan 4, prick, låser jag databasen i några minuter (under 5) för att dumpa den, packa ihop den, arkivera den samt skicka iväg den till en annan server för backup. När databasen låses går inte sidan att nå, och det är alltså meningen. Vill inte få in ny data i databsen när jag backar upp den.

2014-10-09 15-27-04.png
 

M.U

Rolex
Klockan 4, prick, låser jag databasen i några minuter (under 5) för att dumpa den, packa ihop den, arkivera den samt skicka iväg den till en annan server för backup. När databasen låses går inte sidan att nå, och det är alltså meningen. Vill inte få in ny data i databsen när jag backar upp den.

2014-10-09 15-27-04.png

Då får man posta så mycket som möjligt innan :eek:
 
Topp