• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Är inte detta jävligt billigt?!

ooppss, på första bilden ser den ut att vara i helguld, i andra bilder ser man att det är G/S.....

Båda bilderna ser ut som halvguld juh ;) men på andra bilden liknar den Inte klockan på första bilden :) Enligt mig iaf

Det är en 116613LN på bilden, men den han säljer är ifrån -99. Går inte ihop.

Stay away!

EDIT: Såg att det fanns en till bild...

Bild 1 har ju supercaset. Bild 2 har den äldre boetten och ser för övrigt ganska skum ut tycker jag.

Edit. Inte först på den bollen, inte

Liquid metal. Snyggaste Omegan by far. Första jag sett till salu i Sverige. Riktigt fet!
Bra pris också, var på g att köpa men snubben blev nervös när jag skulle skicka brorsan förnatt hämta den cash och ville hellre skicka den till ngn i Sthlm.. Då blev jag plötsligt glad att jag inte degade förskott och bad honom att skicka.. Kanske inget skumt men för skumt att chansa 20k.

Bra pris också, var på g att köpa men snubben blev nervös när jag skulle skicka brorsan förnatt hämta den cash och ville hellre skicka den till ngn i Sthlm.. Då blev jag plötsligt glad att jag inte degade förskott och bad honom att skicka.. Kanske inget skumt men för skumt att chansa 20k.

20 för den är riktigt billigt, ja. Kollade precis på TZUK och förra som såldes där gick för över 30'

20 för den är riktigt billigt, ja. Kollade precis på TZUK och förra som såldes där gick för över 30'
Såg precis dessutom att denna kommit ut.. Samma (gissning såklart) klocka men ny mer medveten ägare..? Isf känns det lite surt att jag missade..

ge1TG70.jpg

Tillbaka
Topp