Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Båda bilderna ser ut som halvguld juhmen på andra bilden liknar den Inte klockan på första bilden
Enligt mig iaf
Det är en 116613LN på bilden, men den han säljer är ifrån -99. Går inte ihop.
Stay away!
EDIT: Såg att det fanns en till bild...
Apropå billigt, vad tror ni om den här?
http://www.blocket.se/jonkoping/Omega_Seamaster_47428220.htm?ca=7&w=3
sant fan! kollade inte så noga på boetten. Hade ändå inte tänkt att köpa den...
Om priset gäller en 116613LN så köper jag den direkt men säljaren verkar ju vara en skummis som vanligt![]()
Apropå billigt, vad tror ni om den här?
http://www.blocket.se/jonkoping/Omega_Seamaster_47428220.htm?ca=7&w=3
Fyfan vad mycket hudavlagringar !!!!, Nej tack !
Bra pris också, var på g att köpa men snubben blev nervös när jag skulle skicka brorsan förnatt hämta den cash och ville hellre skicka den till ngn i Sthlm.. Då blev jag plötsligt glad att jag inte degade förskott och bad honom att skicka.. Kanske inget skumt men för skumt att chansa 20k.Liquid metal. Snyggaste Omegan by far. Första jag sett till salu i Sverige. Riktigt fet!
Han säljer en 16613 men har lagt upp en bild på en 116613, han är väl skitdålig på att ta bilder och lika dålig på att googla bilder så han tog fel ref.haha maila och fråga vilken av klockorna på bilderna som det är han säljer![]()
Bra pris också, var på g att köpa men snubben blev nervös när jag skulle skicka brorsan förnatt hämta den cash och ville hellre skicka den till ngn i Sthlm.. Då blev jag plötsligt glad att jag inte degade förskott och bad honom att skicka.. Kanske inget skumt men för skumt att chansa 20k.
Såg precis dessutom att denna kommit ut.. Samma (gissning såklart) klocka men ny mer medveten ägare..? Isf känns det lite surt att jag missade..20 för den är riktigt billigt, ja. Kollade precis på TZUK och förra som såldes där gick för över 30'
Såg precis dessutom att denna kommit ut.. Samma (gissning såklart) klocka men ny mer medveten ägare..? Isf känns det lite surt att jag missade..
Gå till Klockmaster i Globen där har dom en om man vill klämma på den irl.Liquid metal. Snyggaste Omegan by far. Första jag sett till salu i Sverige. Riktigt fet!
Gå till Klockmaster i Globen där har dom en om man vill klämma på den irl.