• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är man en Klockoholick så är man...

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Har du swedbank gör man det HÄR :)

Grymt! Men att den gick igenom? Testade med någon klocka jag också en gång då fick jag avlsag. Något med varumärkesskydd eller liknande...


Det gäller att dölja namn och logotyper. Jag fick igenom en för oss lätt igenkänd klocka :)
C3616BCF-BAA6-472A-80D2-845C656E56D8_zpszuuj4xol.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Om jag klickar på bilden och går in på ditt Photobucket-konto kan jag se ditt fullständiga namn, vilken bank du har och med lite hoppande mellan de olika bilderna du lagt ut på ditt kontokort kan jag utläsa ditt kontokortsnummer med ganska stor säkerhet.

Tänk dig för innan du postar bilder som dessa på nätet.




Tack för omtanken! Skall tänka på det nästa gång, trodde jag sopat igen det mesta av det viktigaste på kortet...
 

Maxim

Cartier
Skulle rekommendera att ni som lagt ut bilder på era kort omedelbart spärrar dessa. Skulle ni förlora pengar genom att någon annan hittar dem kan det bli en dyr historia då jag är tveksam till att bankerna täcker det.
 
Topp