• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är på jakt efter en 1675 gmt!

S

Sulan

Guest
Har ca 40lax att lägga, kan man få en OK för dom pengarna?

Vill helst köpa den här i Sverige, lokalt i gbg skulle vara underbart! Kan oxå tänka mig en nipple dial, men kanske!

Som vanligt är jag jävligt tacksam för all info och svar jag kan få.

Med vänlig hälsning, Sulan
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Köper du i sverige blir det garanterat dyrare.

För 40k får du dock en fin 1675. Jag hade kört på en äldre, med mark1 tavla och en rivet oyster.
 
S

Sulan

Guest
Nja vågar ej, vill se ett fejs när jag gör affären!

Fan är Sverige tomt på dom :(
 
S

Sulan

Guest
Gubbar, om ni hör något här i Sverige så pm mig tack, måste bara ha en!

Tack för tippsen!

//sulan
 
S

Sulan

Guest
Ingen av våra befintliga medlemmar som vill ha 40lax till sommaren? :D
 

Pleximannen

Cartier
Om man letar efter ett riktigt bra ex (vilket man får för 40k) så kan jag tycka att man bör vara beredd på att handla internationellt om man inte sitter på rejält med tid/tålamod. Det är inte speciellt ofta man ser toppexemplar till salu i Sverige. Visst förekommer det men det haglar ju inte direkt av dem. Ett hyfsat ex är säkert inga problem dock - beror ju lite på vad du vill ha. Finns internationella handlare med mycket gott anseende där du inte behöver oroa dig...
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Det var väl ändock en smuffrig Vintage tavla med mörka och fina index. Visserligen lite massa som gett sig av
men skall det vara "riktig" Vintage så skall det. En perfekt tavla blir ju tråkig eller hur? :D


/Henrik

En tavla skall om möjligt vara felfri. Denna har skador utöver lumebortfall.
 

Joachim

Omega
u4ugehed.jpg
 

Helvetia

Cartier
Råder TS att ha lite is i magen. Släng inte iväg din budget på första bästa 1675 innan du definierat vad du förväntar dig när det gäller skick m.m.

Är servicetavla ok? Såldes ju en sådan för 30 här på forumet i dagarna. Några tusen till och du kan få en med originaltavla. Vid budgettak ska det enligt min begränsade kunskap vara en fin original-tavla med matchande visare och en boett som inte är sönderpolerad. Kanske någon räv kan hjälpa till i att rätta ut frågetecken ifall du köper från utlandet?
 
Topp