• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är på turné i Japan, och lyckades med konststycket att..

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Hmmmmm. Detta hade jag nog förväntat mig av en AD oavsett land om jag köpt en klocka för så många tusenlappar! Jag förväntar mig en hel del inbakad "after sales service" om jag köper till fullpris i "fina butiken", annars ser jag ingen som helst anledning till att inte köpa på "grå marknad". Lite som de gamla myterna om Rolls Royce. De löser problemen utan knussel så har de aldrig hänt!
 

ErikGBG

Audemars
Hmmmmm. Detta hade jag nog förväntat mig av en AD oavsett land om jag köpt en klocka för så många tusenlappar! Jag förväntar mig en hel del inbakad "after sales service" om jag köper till fullpris i "fina butiken", annars ser jag ingen som helst anledning till att inte köpa på "grå marknad". Lite som de gamla myterna om Rolls Royce. De löser problemen utan knussel så har de aldrig hänt!
I vilken värld lever du där man kan tappa sin klocka i golvet och sen gå till nån som inte ens sålde den och få problemet fixat gratis?
 

Watch out

Cartier
Balla hissar!
chibismile.jpg
 
Topp