• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Är ruggigt sugen på något nytt, skulle behöva lite hjälp...

Vilken skulle ni ha valt om ni hade chansen att köpa något nytt!


  • Totala väljare
    134

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Efter har sett flertalet schyssta Day-dates på detta forum och idag easy riders 1675 med nipple dial, även RicVins Explorer han köpte idag så blir suget efter nytt någonting i HÄSTVÄG! Har sneglat på dessa ur ett tag nu, men inte kommit till skott, då jag inte är en flippare så skall den vara i bra skick, cert och box fast helst fullset.

När det gäller 1675 eller 17653 så är jag lite velig om jag vill ha Rootbeer eller Tiger eye, tycker oyster är trevligast.

Men vad säger ni andra?! Är 99% säker på att jag vill ha ROLEX!
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Väldigt partisk just i detta nu, men en 1675 Rootbeer med nipplar är inget du ser varje dag.
Inte DD heller för den delen, så oavsett vad du väljer blir det inte fel.

P2213928.JPG
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Jag vill inte vara den som är den men jag hade nog köpt en 16753 eller 16713 i helguld med jubiléelänk :)
 

Sond

Patek
Ganska intressant då jag i princip har samma på den långa(i tid) listan(+ ett lite hemligare alternativ..:)) . Med tanke på din samling av sportrollar skulle jag gå på DD.
 

Nexus

Panerai
Du är väl för i helskotta ägare till fler Rolexklockor än skäggstrån ? Take a walk on the wild side och gå loss på något annat märke den här gången :)
 

paradis

Audemars
Men vad säger ni andra?! Är 99% säker på att jag vill ha ROLEX! Vad annars om inte ROLEX är bäst................:D Förslag är annars ,en D.D.President.
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Med en rootbeer, rally-Golfen med suffletten nere (om jag inte minns fel) och lite mustaschvax så är väl vilken sommardag som helst fixad?:cigar:
 
Topp