• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ärligt?! Detta kan nog bara hända på KS, eller?

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En del av er har nog sett och hört att jag varit lite sugen(klart understatement...) på en Pilotchrono. Har ju suktat efter en IWC 3717 men inte riktigt slagit till. Har ju även varit ute efter en Steinhart eller Archimede för att helt enkelt känna på typen innan man fläskar på med the real deal..
Den här kom hem idag från Bingoraalf som kom med ett erbjudande jag inte kunde säga nej till..
Efter att jag frågat om jag fick köpa hans Archimede men inte var helt säker, helt enkelt sa.."du eftersom du bara vill testa en pilotchrono så skickar jag upp min till dig så kan du ju testa en månad eller så.."
Va faan säger man?! Världsklass!! Only on KS?
Stort tack Victor! En riktigt Good Guy!
Så här ser den ut på min arm, bandet är väl inte helt passande men det enda i rätt storlek jag hade hemma så det får funka :D
62D86630-49B8-4541-9D91-EF7662253D88-1061-000000A6F92C3701_zps9bbe8f2a.jpg

7899EDE8-D97F-4390-8DFC-70BCBDFCB0AA-1061-000000A70413DC5F_zpsdfe07a56.jpg

Och på lite håll...
6447C4E4-B858-4B84-91F5-293B580A3603-1061-000000A70A8FBF21_zpse175d4f6.jpg
 

TKVF

Panerai
Sådant är farligt. Att bara låta någon prova en klocka, då blir det ju så att man får ännu större köpsug sedan ju!
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
En no-brainer... har en WIS fått en klocka på armen är det kört... Jag lånade ut min JLC reverso till en gubbe jag träffat 15min på ett fik... Pengarna satt på kontot två dar senare... :)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Ärligt?! Detta kan nog bara hända på KS, eller?

Man blir alldeles varm... :D

Vad sitter det för verk i den där??
 

TheKing

Cartier
Re: Sv: Ärligt?! Detta kan nog bara hända på KS, eller?

Härligt och hur stort som helst.


Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
Damn, vad jag också vill ha en pilotare! Så galet snygg! Men måste nog sikta in mig på en billigare... :(
 
Topp