• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Å h(ur) i självaste...

seikoswede

Panerai
..... h-e matchar man det här med en klocka?

Jim

image.jpg
 

seikoswede

Panerai
Tack för alla glada tillrop förresten!!!

Nato var det första jag tänkte på...

image.jpg


men den glider bara av.

image.jpg


Så jag testade Sporken med dykförlängning men samma sak händer med den.

image.jpg


Så då får det väl bli vintage Chrono då?

image.jpg


Sitter som en käftsmäll på retrovintage Tropic från Singular! Fast den ser kanske lite liten ut??

Tror helt enkelt jag får ta tillfället i akt och köpa något nytt! Är på tiden och det är ju sååå synd om mig!!!

Jim
 

acce1999

Patek
2-Faktor
"Skulle bara" såga lite till när hustrun ropade att middagen var klar.:banghead:
Slant med vänsterhanden som höll brädbiten samtidigt som fogsvansen gick igenom brädan lite tidigare än jag räknat med.:arghh:

Troligen klarade sig all senor och sådant i alla fall. Och några stygn addar ju bara till coolness faktorn!


Jim
"Skönt" att det inte var värre... Vilket jag dessvärre har två bekanta som råkat ut för...
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
"Skulle bara" såga lite till när hustrun ropade att middagen var klar.:banghead:
Slant med vänsterhanden som höll brädbiten samtidigt som fogsvansen gick igenom brädan lite tidigare än jag räknat med.:arghh:

Troligen klarade sig all senor och sådant i alla fall. Och några stygn addar ju bara till coolness faktorn!


Jim

Aj! Beklagar men man får se det positiva med du kom undan med bara stygn.
 
Topp