• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Åhhhh jag har blivit lurad, tror jag

frågande

Breitling
Jag köpte denna manuella klocka på vinst och förlust, troligen det senare för att jag gillade utseendet,

Jag trodde nog innan jag dels kollade upp saken lite mer att det var en äldre omega, men nu är jag rätt säker på att så inte är fallet.

Till saken, tapp eli tapp och klockan föll och visarna med den. Frågan är nu skall/kan jag laga den/få den lagad och i så fall vem i Skåne är lämpad/hågad att göra det?

C
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    79.3 KB · Visningar: 530
  • image.jpg
    image.jpg
    77.2 KB · Visningar: 492
  • image.jpg
    image.jpg
    58.7 KB · Visningar: 479

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Jag köpte denna manuella klocka på vinst och förlust, troligen det senare för att jag gillade utseendet,

Jag trodde nog innan jag dels kollade upp saken lite mer att det var en äldre omega, men nu är jag rätt säker på att så inte är fallet.

Till saken, tapp eli tapp och klockan föll och visarna med den. Frågan är nu skall/kan jag laga den/få den lagad och i så fall vem i Skåne är lämpad/hågad att göra det?

C

Tror du har större chans till hjälp på vintagedelen av forumet :) Så vitt jag vet så bör verket avslöja med säkerhet huruvida det är en omega eller inte, tavlan ser helt klart mysko ut dock. Öppna klockan så ser du!
 

Norra

Panerai
Jag tror med viss säkerhet också att du tyvärr blivit lurad, men jag kan också ha fel. Men som nämnt ovan tror jag Vintage-delen kan erbjuda dig bättre hjälp och svar på dina frågor..
 
Topp