• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Året med kungafamiljen - bjuder på en del bra klockor!

Svanis115

Cartier
2-Faktor
Sitter och slötittar på året med kungafamiljen och kan bara konstatera att viss smak finns det.
O´neils Daytona, sjukt snygg! någon som har koll på ref?
 

Oddset

Cartier
Haha, satt också och kollade klockor.

Förutom ovan så såg det ut som kungen körde månfas vid ett tillfälle. Skum länk dock.

Kronprinsessan sågs i något som liknade en Breitling länk, Daniel i något som liknade en stål Speedmaster och CF i något stort svart.

Någon med bättre ögon/gissningar?
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Haha, satt också och kollade klockor.

Förutom ovan så såg det ut som kungen körde månfas vid ett tillfälle. Skum länk dock.

Kronprinsessan sågs i något som liknade en Breitling länk, Daniel i något som liknade en stål Speedmaster och CF i något stort svart.

Någon med bättre ögon/gissningar?
Daniel har ju annars burit en AT i rosé med croco :)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Sett Vickan i båda Rolex och Omega IRL. Borde då finnas ett intresse i familjen.
Madeleine har burit en nyare Rolex vid nåt tillfälle. Kanske lånat av Chris.
 

figaro

Cartier
2-Faktor
Fina klockor i programmet. Tyckte Daniel skymtades med en omega PO vid något tillfälle, eller var det bara jag?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Finns mycket värre saker våra skattepengar går till. Dessutom har de gammal krigskassa att spendera fortfarande ;)

Undrar var Maddes gamla sub är någonstans? Säkert i någon mörk byrålåda. Den var en förlovningspresent från hennes ex Jonas vill jag minnas.
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Finns mycket värre saker våra skattepengar går till. Dessutom har de gammal krigskassa att spendera fortfarande ;)

Undrar var Maddes gamla sub är någonstans? Säkert i någon mörk byrålåda. Den var en förlovningspresent från hennes ex Jonas vill jag minnas.

Den är knappast kvar...
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Chris fina vintage Daytona.

ImageUploadedByTapatalk1420629621.765590.jpg


Victorias Daytona 116520

ImageUploadedByTapatalk1420629705.838713.jpg
 

Hugii

Audemars
Finns mycket värre saker våra skattepengar går till. Dessutom har de gammal krigskassa att spendera fortfarande ;)

Undrar var Maddes gamla sub är någonstans? Säkert i någon mörk byrålåda. Den var en förlovningspresent från hennes ex Jonas vill jag minnas.

Oavsett vart pengarna går så hör inte monarki hemma i en demokrati! För mkt frihet och för lite ansvar, och sen är ändå inte alla lika inför lagen ;)
 

wadbro

Cartier
2-Faktor
Nån man som visade runt på slottet i ett klipp hade en Breitling Emergency! C-P har oxå en sådan.
 
Topp