• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Året med kungafamiljen - bjuder på en del bra klockor!

ErikGBG

Audemars
Chris fina vintage Daytona.

ImageUploadedByTapatalk1420629621.765590.jpg


Victorias Daytona 116520

ImageUploadedByTapatalk1420629705.838713.jpg
Är det inte en 16520?
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Kungafamiljens privata förmögenhet är fortfarande signifikant. Apanaget används för driftskostnader. (Sen vad som är drift kan alltid diskuterats)

För övrigt betalar jag gladeligen till kungafamiljen istället för en avdankad politiker-president som skulle varit alternativet om vi varit republik. Gå inte runt och tro att det hade varit billigare.
 

Alpha

Omega
Om jag inte minns fel fick han den i bröllopsgåva, så något megafan tror jag inte han är.

Jag är inte säker på att det är en bröllopsgåva. Jag var nämligen på NK dagen efter han inhandlade sin AT därifrån och säljeren försökte sälja på mig en likadan för att "Den nya prinsen bär en sådan".. Men han kan ju iofs fått välja klockan själv men fakturan plockas upp på annat håll också... Där med en gåva..
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Jag är inte säker på att det är en bröllopsgåva. Jag var nämligen på NK dagen efter han inhandlade sin AT därifrån och säljeren försökte sälja på mig en likadan för att "Den nya prinsen bär en sådan".. Men han kan ju iofs fått välja klockan själv men fakturan plockas upp på annat håll också... Där med en gåva..
Kul med mer info :)

Typiskt en säljare på NK att motivera en klocka med att en kändis bär den f.ö. :hilarious:
 
Topp