• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Året som gått. Klockan som bars mest under 2024

Back

Guld
2-Faktor
Året har snart tickat klart och då får man chans att reflektera över värdsliga ting samt, det kanske viktigaste, vilken klocka som burits mest under det gångna året.

I år har jag faktiskt lite svårt att med säkerhet säga vilken det blev men jag tror att det skulle kunna vara en BBBBB….
IMG_0083.jpeg

Vad är då den klocka som ni själva främst burit under 2024?
Man får bara välja en 😀

GOTT NYTT ÅR på er alla!
🎄⛄🎅🏼🎁🥂

Året har snart tickat klart och då får man chans att reflektera över värdsliga ting samt, det kanske viktigaste, vilken klocka som burits mest under det gångna året.

I år har jag faktiskt lite svårt att med säkerhet säga vilken det blev men jag tror att det skulle kunna vara en BBBBB….
IMG_0083.jpeg

Vad är då den klocka som ni själva främst burit under 2024?
Man får bara välja en 😀

GOTT NYTT ÅR på er alla!
🎄⛄🎅🏼🎁🥂

IWC Mark XX. Funkar till det mesta.

Bilagor

• IMG_1966.png
    IMG_1966.png
    968.6 KB · Visningar: 1
lite mellanmjölkigt kanske, men måste nog vara min YM TwoTone 34mm, den klarade mig igenom hela OWG-mars och var enda klockan ett par semesterveckor:

1735569373792.png
Knappast mellanmjölk. Modernt midsizesomrig Rolex för havet. Snarare stekigt.

Själv blev det nog denna. Lite odrägligare men även den i dräglig storlek. Det är något i en sportrolex som gör en lite tryggare när det blir lite svårare förhållanden.
IMG_0861.jpeg

Tillbaka
Topp