• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Årets julklapp 2014

Donkii

Boushh
2-Faktor
Lite intressant ändå att det varierar så kraftigt i pris. Tamagotchin kostade typ 200pix och en platt-tv typ 2004 eller en mobiltelefon -94 måste ha varit minst 3 flak.
 

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
Tv-spelet såklart.
Fy fan vad glad jag var när jag slet bort inslagspappret och ett NES uppenbarande sig.
Det var Dock några år innan 1992.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Den här trenden dör väl med iWatch..
Jag tycker att årets julklapp borde varit klockan. Även om fina mekaniska ur inte slagit brett ännu så sälja Daniel Wellington i massor. Nya liknande märken som poppar upp visar att marknaden skriker efter mer. Om man kollade ute på stan skulle man säkert se 10 DW-klockor för varje Jawbone.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Det var ju antagligen du och jag som var målgruppen för skiten ;) Hade dock aldrig någon sån...
Det är sant, samma här!

Mjau?

robocat.jpg
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Kan bara finnas två tankegångar när man får en sån där jäkla armbandsgrej i present.
1. Fan perfekt, jag brukar ju röra på mig så kanske kommer till användning.
2. Menar idioten att jag är fet eller och måste börja träna.
 
Topp