• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Årets julklappar - vad fick ni?

MasterChief

Silver
2-Faktor
Julafton är över och när jag så här dagen efter ligger och vältrar mig i mina julklappar slår mig tanken vad mina andra underbara KS-kollegor fick för klockrelaterade julklappar i år?

Förutom den fina presenten från Secret Santa-utbytet blev det ett skralt resultat för mig. Har nog inte varit ett så snällt barn i år trots allt, så jag fick ordna mina egna klappar vilket resulterade i att jag bytte till mig en G-shock och unnade mig en Orient. (första i sina slag för mig)

D949DD2F-D126-4D25-86A1-852E541154F8.jpeg

ECDC1A81-043F-464E-B432-83CC6E7E516B.jpeg

God fortsättning på er kamrater och tack KS ett mycket trevligt första år på forumet!

Av tjejen fick jag en resa till Genève i sex dagar för att besöka Patek Philippes museum samt en privattur i Vacherons museum. Av hennes lillasyster fick jag ett tropic till min Doxa. Måste varit snäll i år :D

God fortsättning!
Sådärja! Härligt! Blir det bildreportage längre fram kanske? Patek lär väl ha ett par riktiga sköningar lagrade kan man tänka sig. :)

Fick en lammfiol. Gott som satan. Börjar bli gammal
och då brukar man säga att det är roligare att ge än få.
:hungry::hungry:

Av tjejen fick jag en resa till Genève i sex dagar för att besöka Patek Philippes museum samt en privattur i Vacherons museum. Av hennes lillasyster fick jag ett tropic till min Doxa. Måste varit snäll i år :D

God fortsättning!
Du kommer gilla PP-museum. När vi va där va det en engelsk guidad tur en gång i veckan... Och den va bra :)

Tillbaka
Topp